SCF Retaliers’ Awards: Green Caffè Nero konsekwentnie realizuje strategię rozwoju

Green Caffe Nero

Green Caffè Nero systematycznie zwiększa zasięg, docierając do coraz szerszej grupy klientów. Otwarte niedawno w Krakowie i Warszawie kawiarnie to odpowiednio 66. i 67. lokal tej niezwykle popularnej w Polsce marki, oferującej najlepszą kawę i ciasta, świeże desery oraz domową atmosferę. Green Caffè Nero umacnia swoją pozycję rynkową, potwierdzając silne zaangażowanie w rozwój i stałe poszerzanie zasięgu działań, czego dowodem jest też zdobyta po raz drugi z rzędu nagroda SCF Retaliers’ Awards w kategorii F&B Expansion.

– Wsłuchujemy się w głosy naszych klientów i stale poszukujemy nowych, atrakcyjnych lokalizacji do otwarć kolejnych lokali. Naszym celem jest udostępnianie wysokiej jakości miejsc spotkań przy kawie, gdzie można znaleźć chwilę wytchnienia, refleksji, popracować z laptopem – czyli drugiego domu – powiedział Adam Ringer, prezes Green Caffè Nero. – Jesteśmy zadowoleni z faktu, że nasze starania o zapewnienie gościom jak najwyższego standardu są doceniane. Niedawno mieliśmy przyjemność otrzymania drugi rok z rzędu nagrody SCF Retaliers’ Awards w kategorii F&B Expansion – nagród, które trafiają do „najlepszych sieci handlowych oraz osób, które tworzą nową rzeczywistość retailu w Polsce” – dodaje.

Nowe kawiarnie

Czwarty lokal Green Caffè Nero w Krakowie znajduje się przy ulicy Rakowickiej 15A, w niedalekiej odległości od Uniwersytetu Ekonomicznego i Parku Strzeleckiego. Wystrój wnętrza był jednym z priorytetów w procesie projektowania – w przypadku tej kawiarni mamy do czynienia z połączeniem industrialnych w stylu, betonowych ścian i sufitów z drewnianym, pięknie rzeźbionym barem. Przytulności dodaje także drewniana podłoga łączona z posadzką w biało-czarne romby. Całości dopełniają zarówno industrialne, jak i nowoczesne lampy, wygodne meble, a także atrakcyjne grafiki na ścianach.

Nowo otwarta kawiarnia o użytkowej powierzchni  ponad 150 mkw., oferuje łącznie 88 miejsc siedzących. Dodatkowo, kawiarnia dysponuje ogródkiem, w którym  goście mogą cieszyć się chwilą dla siebie przy aromatycznej kawie. Będą oni mogli tu przyjemnie spędzić czas z przyjaciółmi lub znaleźć odpowiednie miejsce do pracy, nauki czy spotkań biznesowych.

– Bardzo cieszy nas fakt, że mogliśmy otworzyć nasz kolejny lokal w Krakowie, mieście znanym z kultury picia kawy. Pierwszy „kafehauz” w królewskim mieście został otwarty na początku lat siedemdziesiątych XVIII w., jako specjalność oferujący kawę „po polsku”, tj. „tęgą”  kawę z grubym kożuchem. Z mieszkańcami Krakowa chcemy dzielić się naszym zamiłowaniem do kawy i świeżego, domowego jedzenia – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Warszawski lokal natomiast zlokalizowany jest w CH Skorosze, w dzielnicy Ursus. Goście centrum handlowego znajdą w nim wytchnienie po trudach zakupów, relaksując się przy kawie i na miejscu przygotowanej bagietce lub domowym cieście w przytulnym wnętrzu w ciepłych odcieni czerwieni, brązu i fioletu – wszystko po to, aby poczuli się jak u siebie w domu.

Green Caffè Nero

Marka Green Caffè Nero została stworzona przez Gerry’ego Forda – właściciela marki Caffè Nero i Adama Ringera – założyciela i szefa Green Coffee. Od momentu otwarcia pierwszej wspólnej kawiarni w 2012 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której kawą można się delektować. Green Caffè Nero posiada 67 kawiarni w Polsce, każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje. Marka w planach ma otwieranie 10 lokali rocznie.

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W swoich kawiarniach stara się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. – Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia – wyjaśnia marka.

Caffè Nero to największa niezależna Grupa kawiarni w Europie, która została założona przez Gerry’ego Forda w 1997 r. Caffè Nero posiada ponad 1 tys. kawiarni w 10 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Szwecji czy Polsce. Od momentu założenia Grupa rozwija się dynamicznie, osiągając coraz większe przychody z roku na rok. W 2011 r. powstała Fundacja Nero, która ma na celu dokonanie trwałej zmiany na lepsze pośród współpracujących z nią osób. Od 2016 roku, za pośrednictwem Fundacji, Caffè Nero przekazała ponad 250 tys. funtów na cele dobroczynne w Wielkiej Brytanii, finansując szkoły i wspierając plantatorów i rolniczą społeczność, przyczyniającą się do produkcji ziaren kawy wykorzystywanej w Caffè Nero.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.