SCF 2019: debata WES.expert pokazała, jak kształtować postawy za pomocą przestrzeni

Debata WES.expert w ramach wiosennej edycji SCF 2019

Centra handlowe przeżywają swój rozkwit, a ich przeznaczenie ulega redefinicji. Jak się okazało podczas debaty WES.expert w ramach wiosennej edycji SCF 2019, uświadamiamy sobie potrzebę profesjonalnej aranżacji wnętrz galerii handlowych, która kształtuje określone postawy klientów.

Wielowątkowe życie centrum handlowego sprawia, że stoi ono przed dużym wyzwaniem, jak odpowiednio zaaranżować przestrzeń, by każda grupa klientów mogła się tam odnaleźć. Debata WES.expert cieszyła się sporym zainteresowaniem, co świadczy, że jest to żywy temat, a możliwości w tym zakresie coraz większe.

– To już ponad dwa lata, gdy jesteśmy na SCF i jednocześnie ponad dwa lata udanej współpracy z naszymi klientami, którzy wracają do nas z uśmiechem na twarzy. Mogliśmy się tam zobaczyć z obecnymi i przyszłymi partnerami. Po raz kolejny doświadczyliśmy, jak pozytywnie nasze projekty są odbierane. To daje nam dodatkową energię do spożytkowania przy nowych realizacjach, a że targi sprzyjają nowym inicjatywom, wszystko przed nami. Spotkania wyglądają zupełnie odmiennie od tych, które normalnie odbywamy w biurze. Jest to dla nas spora wartość – podsumował wiosenną edycję SCF 2019 Radosław Zawalski, project manager WES.expert.

Projekty są skomplikowane, ale satysfakcjonujące

Centrum handlowe, które chce przyciągnąć szerokie spektrum klientów, powinno zapewnić odpowiednie strefy dla konkretnych grup klientów. Projektowanie wnętrza spełnia z jednej strony rolę wizualną, a z drugiej funkcjonalną, dlatego tak ważną rolę odgrywa dobór aplikacji meblowych, które spełnią te oczekiwania.

– Na targach SCF 2019 spotkałam się z przedstawicielami zespołów, z którymi miałam okazję współpracować przy aranżacji części wspólnych galerii handlowych. W trakcie rozmów czułam, że uczestniczę w projektach, które dają niemalże radość w działaniach zespołowych. Projekty są skomplikowane, ale satysfakcjonujące. Doprowadzenie do ich realizacji powoduje dużo pozytywnych emocji i satysfakcji, co potwierdza projekt Gemini Park Tychy, którego wnętrze zostało docenione nagrodą. Można powiedzieć, że targi były pewnego rodzaju podsumowaniem realizacji, które wykonywaliśmy ostatnimi czasy – swoimi wrażeniami z SCF 2019 podzieliła się Adrianna Konopniak, manager działu architektury wnętrz WES.expert.

W debacie wzięli udział Jaromir Ciechanowicz – CEO WES.expert, Aneta Powązka – Manager ds. marketingu w Cuprum Arena i Michał Korolczuk – Architekt prowadzący w Gemini Holding. Paneliści mieli okazję przedstawić swoje obserwacje i oczekiwania dotyczące wpływu przestrzeni na klientów centrum handlowego.

– Panel o człowieku w centrum handlowym cieszył się zainteresowaniem słuchaczy. Przywołane projekty cieszą oko odwiedzających i pozwoliły osiągnąć cele inwestorom, m.in. Cuprum Arena zwiększyło ilość miejsc na food court o 30 proc., a Gemini Park Tychy otrzymało nagrodę The European Property Awards w kategorii „retail development for Poland” w 2018 roku. Targi były też okazją do nawiązania relacji z potencjalnymi partnerami, a zwieńczeniem imprezy było after party w Hard Rock Cafe, gdzie bawiliśmy się przy rytmach AC/DC zaprezentowanych przez zespół 4Szmery –  dodała Magdalena Daciuk, project coordinator WES.expert.

Poza debatą ekspercką ekipa WES.expert miała okazję uczestniczyć w wielu spotkaniach w ramach SCF 2019. – Uczestnikiem takiego wydarzenia byłam po raz pierwszy. Formuła imprezy odbiegała znacząco od innych imprez o podobnym charakterze. Po pierwsze odniosłam wrażenie, że jest to przede wszystkim spotkanie jednej wielkiej rodziny związanej z budową, wynajmem i  zarządzaniem galeriami handlowymi w Polsce. Stadion Legii na jeden dzień zamienił się w wielkie miejsce spotkań, gdzie można było porozmawiać z głównymi wystawcami oraz z uczestnikami forum – o swoich doświadczeniach powiedziała Justyna Wojtuń, manager konsultingu WES.expert. – Bardzo nam miło, że mogliśmy uczestniczyć w tak ciekawym wydarzeniu i zainspirować naszymi realizacjami. Zdaje się,  że to zaowocuje kolejnymi ciekawymi projektami.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.