Nowe oblicze Biedronek w Toruniu

biedronka-jeronimo-martins-domy-towarowe-1

– Remont sklepów i wprowadzenie w nich konceptu 2.0 oznacza zupełnie nowe doświadczenie zakupowe dla naszych toruńskich klientów. Teraz mają dostęp do szerszego asortymentu sieci niż dotychczas i mogą korzystać z wprowadzonych udogodnień, jak wydzielone strefy promocyjne i powiększone działy produktów świeżych; oczywiście zawsze w niskich cenach  – mówi Marcin Kajser, starszy menedżer sprzedaży odpowiedzialny za toruńskie Biedronki.

8 kwietnia br. ruszyły dwa nowo wyremontowane sklepy sieci Biedronka w Toruniu. Placówka przy ul. Poznańskiej 17-19 to już 3. sklep Biedronka wyremontowany w dzielnicy Podgórze w ciągu niecałego roku. Drugi obiekt znajduje się przy Szosie Chełmińskiej 212 w dzielnicy Wrzosy. Oba zostały zaprojektowane w nowym koncepcie 2.0.

Koncept 2.0 to innowacyjny sposób projektowania sklepów, który wprowadziła sieć Biedronka. Oznacza zastosowanie zaawansowanych, ekologicznych rozwiązań, na przykład: oświetlenie LED oraz urządzenia chłodnicze, wykorzystujące gazy przyjazne dla środowiska, takie jak naturalne CO2 („clean technology”), a w przypadku chłodziarek, zamrażarek i komór mroźniczych – gaz propan. Właśnie w takim formacie ruszyły na nowo dwa sklepy w Toruniu.

Sklep przy ul. Poznańskiej 17-19 ma salę sprzedaży o powierzchni 750 metrów kwadratowych, natomiast w placówce przy Szosie Chełmińskiej liczy ona 650 mkw. W obu placówkach do dyspozycji klientów jest 40 miejsc parkingowych oraz 5 kas.

2,9 tys. sklepów

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej 2,9 tys. sklepów zlokalizowanych w ponad 1,1 tys. miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys.polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl