BOIG finalizuje kolejną umowę najmu dla Pomerania Outlet

Pomerania Outlet

BOIG finalizuje kolejną umowę najmu dla centrum wyprzedażowego Pomerania Outlet na Pomorzu. Multibrandowa sieć Good Label jeszcze przed wakacjami otworzy w centrum salon o powierzchni blisko 1 tys. mkw.

W pierwszym na Pomorzu salonie Good Label dostępne będą kolekcje najpopularniejszych światowych marek m.in. Michael Kors, Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Hugo Boss, Calvin Klein czy Diesel oraz ekskluzywna oferta artykułów Home&Deco. Salon sieci wzmocni ofertę strefy outletowej obiektu, oferując klientom odzież, obuwie i akcesoria w cenach zawsze do 70 proc. niższych od cen rynkowych.

–  Zauważamy coraz większe zainteresowanie modą premium. Klienci doceniają walory użytkowe odzieży z tego segmentu, dla innych jest ona swego rodzaju deklaracją statusu społecznego, dla jeszcze innych to sposób podkreślenia indywidualizmu. Oferta Good Label odpowiada na wszystkie te potrzeby. Jesteśmy obecni w najlepszych centrach handlowych, aktualnie mamy 6 salonów, z których część, podobnie jak ten planowany w Pomerania Outlet, jest w formie łączącej dział fashion oraz dział home&design, ale na Pomorzu pojawiamy się po raz pierwszy. Powodów tej decyzji jest kilka – przede wszystkim woj. pomorskie, ze względu na wysoki poziom zamożności i bardzo dużą ilość turystów jest bardzo atrakcyjnym rynkiem zbytu. Po drugie powstający w Rumi Pomerania Outlet to obiekt, którego potencjał oceniamy bardzo wysoko zarówno ze względu na lokalizację jak i plany jego remodelingu, ufamy także kompetencjom i zaangażowaniu w ten proces firmy BOIG, co jest dla nas dodatkowym argumentem – mówi Anna Piec-Tarnowska, Dyrektor Regionalny sieci Good Label.

– Strefa outletowa jest filarem nowego konceptu Pomerania Outlet, dlatego jej jakość ma dla nas pierwszorzędne znaczenie. Good Label z multibrandową ofertą premium wpisuje się idealnie w naszą strategię i jesteśmy przekonani, że strefa wyprzedażowa zbudowana na obecności takich marek, będzie siłą Pomerania Outlet – dodaje Radosław Gadomski, Commercial Director w The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Pomerania Outlet zamiast Galerii Rumia

Obiekt handlowy Pomerania Outlet, powstający w miejscu istniejącej Galerii Rumia, łączy w sobie cechy centrum wyprzedażowego, gdzie przez cały rok można zrobić zakupy w atrakcyjnych niższych cenach ze sklepami na codzienne wygodne zakupy oraz ofertą rozrywkową. Na trzech kondygnacjach i ponad 16,7 tys. mkw. zaplanowano 80 lokali handlowo – usługowych, strefę restauracyjną i rozrywkową. Istniejąca oferta obecnych najemców zostanie uzupełniona i wzmocniona o nowe silne marki i świeże brandy rozpoczynające ekspansję w Polsce oraz wprowadzenie nowej funkcji z wyjątkową ofertą outletową polskich i światowych marek. Tenant mix obu stref zostanie skomponowany tak, aby połączyć funkcje handlowe i umożliwić klientom wygodne zakupy z różnych kategorii. Ofertę outletową stworzą m.in. flagowe salony marek Grupy LPP: Reserved, Cropp, House i Mohito oraz pierwszy w regionie salon multibrandowej sieci Good Label i Home&Deco. Klienci znajdą tu także salony ze sprzętem elektronicznym czy wyposażeniem domu, m.in. Neonet i Jysk, oraz silną reprezentację topowych najemców sektora convenience, m.in. Biedronka, Pepco, KiK, Rossmann i Empik. Ostatnią kondygnację zajmie strefa rozrywkowa z częścią restauracyjną. Do dyspozycji klientów będzie także parking z 460 miejscami postojowymi.

Inwestycja Pomerania Outlet realizowana jest przez DNB Assets Holdco Sp. z.o.o.  Za komercjalizację odpowiada wiodący specjalista w zakresie rynku outletowego w Polsce spółka The Blue Ocean Investment Group (BOIG). Zarządcą obiektu jest firma Savills.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.