Superpolisa uruchomi w tym roku ponad 30 placówek

Superpolisa

W 2019 r. Superpolisa Ubezpieczenia otworzy w sieci super- i hipermarketów Tesco 32 placówki. Kolejnych 17 punktów sprzedaży ubezpieczeń uruchomi w pierwszej połowie przyszłego roku.

Multiagencja zaoferuje klientom dostęp do wszystkich najważniejszych ubezpieczycieli na polskim rynku i doradztwo w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych, turystycznych, mienia, na życie oraz zdrowotnych.

– Cieszymy się z tej współpracy i mamy wobec niej duże oczekiwania. Blisko 50 nowych placówek w ciągu 1,5 roku oznacza bardzo wyraźne wzmocnienie naszej stacjonarnej sieci sprzedaży, na którą składa się obecnie ponad 250 punktów Superpolisy. Tesco staje się tym samym jednym z naszych strategicznych partnerów, a dzięki olbrzymiej skali swojej działalności daje nam w perspektywie kolejnych lat potencjał dalszego, wspólnego rozwoju  – mówi Jakub Nowiński z zarządu multiagencji.

– Współpraca z Superpolisą wzmacnia naszą propozycję dla klientów z zakresu finansów i ubezpieczeń, jakie oferujemy pod marką Tesco Twoje Finanse w kanale direct. Dzięki temu, będziemy mogli lepiej odpowiadać na oczekiwania kupujących, także bezpośrednio w naszych sklepach stacjonarnych – dodaje Karolina Komorowska, menadżer Tesco Twoje Finanse w Polsce.

Superpolisa otwiera placówki własne, franczyzowe i partnerskie

Rozpoczęcie współpracy z Tesco to konsekwencja realizacji strategii rozwoju biznesu multiagencji opartej na budowie ogólnopolskiej sieci sprzedaży ubezpieczeń detalicznych w placówkach własnych, franczyzowych i partnerskich. Spośród 250 oddziałów działających pod szyldem Superpolisy 11 stanowią punkty sprzedaży zlokalizowane w galeriach handlowych.

– Od startu działalności 6 lat temu to ważny kierunek rozwoju naszej sieci dystrybucji ubezpieczeń. Warto jednak podkreślić, że synergii szukamy z powodzeniem także w innych obszarach. Współpracujemy z blisko 4 tys. niezależnych doradców. Jesteśmy też aktywni w poszukiwaniu partnerów biznesowych na rynku – pośredników ubezpieczeniowych, z którymi dzielimy się know-how i rozwiązaniami IT, tworząc spółki joint venture – dodaje Maciej Przybyszewski, członek zarządu w Superpolisa Ubezpieczenia.

Superpolisa działa na rynku od 6 lat. Oferta polis dostępna jest zarówno w kanale direct (poprzez internetową porównywarkę oraz telefonicznie), u agentów ubezpieczeniowych we własnych, franczyzowych oraz partnerskich placówkach, jak i poprzez sieć ponad 3 tys. niezależnych agentów. Łącznie pod logo firmy działa już ponad 250 oddziałów (w tym 100 oddziałów własnych) we wszystkich województwach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl