Nowe biuro obsługi klienta PGNiG w poznańskiej w Avenidzie

PGNiG Obrót Detaliczny, spółka należąca do Grupy Kapitałowej PGNiG, otworzyła swoje nowe biuro obsługi klienta w Avenidzie. Do niedawna firma zajmowała jedną z wysp w pasażu poznańskiego Centrum – teraz klienci mogą skorzystać z przestronnego Biura Obsługi Klienta o powierzchni 67 mkw.

– Biuro Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny zlokalizowane w centrum handlowym, które sąsiaduje z dworcem kolejowym, to duże udogodnienie zarówno dla mieszkańców Poznania i okolic, jak i podróżnych – mówi Katarzyna Korpak, dyrektor Avenidy Poznań.

Odwiedzający poznańskie Centrum goście już od dawna mogli korzystać z usług PGNiG na jednej z wysp zlokalizowanej w pasażu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów spółka zamieniła wyspę na lokal o powierzchni 67 mkw.

W nowym miejscu klienci mogą załatwić większość spraw związanych z gazem ziemnym  i energią elektryczną w domu lub firmie. Udogodnieniem jest również przestronna i wygodna poczekalnia.

Blisko 200 lokali na 60 tys. mkw.

Avenida Poznań to jedno z największych centrów handlowych w Wielkopolsce, które na trzech kondygnacjach o łącznej powierzchni 60 tysięcy metrów kwadratowych mieści blisko 200 lokali handlowych i użytkowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów jest 1,5 tys. miejsc parkingowych (trzy godziny darmowego parkowania). Centrum posiada bezpośrednie połączenie z dworcem kolejowym i autobusowym.

Właścicielem obiektu jest spółka ECE Projektmanagement Polska.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl