Rośnie powierzchnia handlowa Cukierni Sowa

Cukiernia Sowa

Cukiernie Sowa realizują zapowiedzianą strategię ekspansji w Polsce. Do ponad 150 lokalizacji sieci dołączyły kolejne punkty, w Gdańsku i Lublinie.

Najnowsza lokalizacja, która 12 kwietnia br. zadebiutowała w Galerii Morena, jest 10. cukiernia pod tym szyldem w Gdańsku. Pozostałe punkty zlokalizowane są w Galerii Bałtyckiej, Galerii Przymorze, Galerii Zaspa, Galerii Madison, CH Osowa, Parku Handlowym Matarnia oraz przy ulicach Długiej i Kołobrzeskiej. Sieć Cukiernie Sowa także w Lublinie umacniają swoją pozycję. Na trzecią lokalizację w tym mieście marka wybrała centrum Atrium Felicity. Nowa cukiernia mieści się tuż obok pasażu spożywczego Auchan.

– Planujemy sukcesywny rozwój sieci w miastach, w których już jesteśmy oraz pojawienie się tam, gdzie nas jeszcze nie ma. Docelowo chcemy objąć siecią cukierni wszystkie województwa. Stale dokonujemy również remodelingów istniejących lokali – mówi Michał Sowa, współwłaściciel sieci Cukiernia Sowa.

Dobór lokalizacji

Cukiernie Sowa są rozwijane w różnej wielkości miastach zarówno w centrach i galeriach handlowych, jak i przy ulicach, a także coraz częściej w centrach typu convenience. Oprócz standardowej oferty ciast i tortów okolicznościowych cukiernia realizuje  również indywidualne propozycje klientów.

Cukiernie Sowa otwierane są w trzech różnych formatach – podstawowym Basic, DeLux oraz w formacie z obsługą kelnerską Premium. Format dobierany jest do danej lokalizacji. Standard Basic – najczęściej spotykany – to podstawowa cukiernia. Sklepy w formacie De Lux charakteryzują się bardziej eleganckim wnętrzem i jasnym wystrojem. Z kolei format Premium to zazwyczaj lokalizacje przy ulicach i deptakach. To miejsca bardziej prestiżowe, np. przy ul. Chmielnej w Warszawie czy w Gdańsku przy Długiej. Cukiernie Premium mają też obsługę kelnerską i ofertę poszerzoną o słone przekąski i kanapki.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl