Stara Mydlarnia: w 2019 roku otworzymy 10 nowych punktów

Lokalizacja jest jednym z najważniejszych elementów wpływających na sukces sklepu. Najbardziej interesują nas lokalizacje w galeriach handlowych o dobrym trafiku – mówi Agnieszka Lisińska, Senior Export Manager, Stara Mydlarnia.

SCF News/Retailnet.pl: – Jak wygląda plan ekspansji Starej Mydlarni na najbliższe miesiące?

Agnieszka Lisińska: – Stara Mydlarnia obejmuje już 25 sklepów, ale stale powiększamy sieć sprzedaży. W tym roku chcielibyśmy otworzyć 10 nowych punktów. W najbliższym czasie planujemy otwarcie kilku salonów w Warszawie, Gdańsku, Lublinie i Krakowie. Tylko do wakacji zaplanowaliśmy otwarcie 6 nowych sklepów.

Jakie są główne wymagania względem nowej lokalizacji? Co jest dla Państwa najistotniejsze?

Lokalizacja jest jednym z najważniejszych elementów wpływających na sukces sklepu. Najbardziej interesują nas lokalizacje w galeriach handlowych o dobrym trafiku, który sami staramy się sprawdzić odwiedzając galerię w różne dni i o różnych porach. Również położenie lokalu w samej galerii jest dla nas bardzo ważne – interesuje nas, czy w jego sąsiedztwie znajdują się sklepy posiadające klientów o podobnych preferencjach, czy są to sklepy np. odzieżowe lub kosmetyczne. Szukamy niewielkich lokali – najodpowiedniejsze dla naszego konceptu są sklepy o powierzchni ok. 35-40 metrów kwadratowych.

A w jaki sposób wykorzystują Państwo e-commerce do rozwoju marki? Jakie rozwiązania wprowadzacie?

Posiadamy sklep internetowy, który stale rozwijamy. Poza obsługą naszych klientów detalicznych, sklep spełnia rolę narzędzia marketingowego – na stronach informujemy klientów o nowościach, akcjach rabatowych w sklepach stacjonarnych. Wykorzystujemy również media społecznościowe, aby budować oraz rozwijać markę i nowe brandy, wspomagać akcje promocyjne w sklepie online i sklepach stacjonarnych. Dbamy również o wprowadzanie nowych rozwiązań pomagających prowadzić kampanie lojalnościowe dla stałych klientów Starej Mydlarnii.

Konkurencja jest duża. Czym szczególnym przyciągacie klientów?

– Jest kilka powodów, dla których klienci lubią nasze produkty i nasze sklepy. Są to przede wszystkim wysoka jakość i skuteczność naszych kosmetyków oraz ich naturalny skład. Ponadto, możemy poszczycić się bardzo szeroką ofertą – klienci znajdą u nas kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, dłoni i stóp oraz produkty do aromaterapii. Zdecydowanie tym, co wyróżnia nas na rynku jest szczególna atmosfera w naszych sklepach. Klienci mogą liczyć na indywidualne podejście i pomoc w doborze produktów pielęgnacyjnych. Przyjemne aromaty naszych produktów na pewno również umilają zakupy.

Rozmawiała: Ewelina Nawrot

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl