Sieć Quiosque zyskała nową lokalizację

Salon Quiosque

Quiosque cały czas rozwija sieć sprzedaży. Marka powiększyła mapę swoich sklepów o nowy lokal w Giżycku, w Parku Handlowym przy ul. Jagiełły 1A. Jest to sklep franczyzowy, który zajmuje lokal o powierzchni 115 mkw.

W tym roku marka planuje dalszą ekspansję i otwarcie około 20 sklepów. Celuje przede wszystkim w mniejsze miasta liczące przynajmniej 25 tys. mieszkańców. Zgodnie z przyjęta strategią salony Quiosque powstają przede wszystkim w obiektach handlowych. Obecnie sieć sklepów Quiosque liczy ok. 180 salonów, z czego połowa to salony własne, a reszta to sklepy partnerskie/franczyzowe.

W tym roku marka Quisoque otworzyła już sklepy m.in. w Wolsztynie, Gdyni, Kielcach, Kaliszu, Pruszkowie.

Quiosque rozwija się w modelu franczyzowym

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 30 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 tys zł do 2,5 zł netto na 1 metr kwadratowy.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl