CCC otworzyło największy salon w regionie CEE

ccc-ljublana

Największy salon marki CCC w regionie Europy Środkowo-Wschodniej mieści się w Ljubljanie, w centrum handlowym Citypark.

– Sklep ma 2,1 tys. mkw. powierzchni i jest urządzony w najwyższym standardzie. Jesteśmy dumni, że udało się go otworzyć w 8 tygodni od przekazania nam lokalu – skomentował otwarcie salonu w Ljubljanie Gerald Zimmermann, który jest odpowiedzialny za rozwój marki CCC na rynkach austriackim, słoweńskim, chorwackim i niemieckim.

Grupa CCC jest obecna już w 23 krajach – w 18 sprzedaż prowadzona jest w przeszło 1100 sklepach stacjonarnych, a w 15 poprzez kanał online.

– To efekt konsekwentnej pracy nad realizacją założeń strategicznych Grupy CCC. W minionym roku nasi klienci nabyli we wszystkich kanałach sprzedaży CCC około 50 mln par obuwia – pisał niedawno w liście do akcjonariuszy Dariusz Miłek, Prezes Zarządu spółki CCC.

CCC rośnie w regionie CEE

Grupa CCC jest najszybciej rozwijającą się firmą obuwniczą w Europie i jednocześnie największym producentem obuwia w tym regionie. CCC poprzez eobuwie.pl S.A. jest również liderem e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, w segmencie obuwia. Grupa posiada również własną fabrykę butów skórzanych w Polsce, zatrudnia ponad 14 tys. pracowników i rocznie sprzedaje około 50 mln par obuwia.

Grupa CCC posiada sieć blisko 1,2 tys. salonów i działa w 23 krajach w Europie i poza nią, w kanałach off-line i on-line. Produkty CCC i eobuwie.pl oferowane są w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Litwie, Łotwie, Estonii, Mołdawii, Grecji, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Szwecji, jak również w Szwajcarii (przez sieć Vogele). Powierzchnia sklepów Grupy CCC na koniec marca 2019 r. wyniosła 675 tys. mkw. (w tym 81,7 tys. mkw. Karl Vögele AG i 8 tys. mkw. Gino Rossi).

Podstawową osią wzrostu na rok 2019 pozostają kraje Europy Środkowej oraz Południowo-Wschodniej. Grupa zakłada kontynuację udanej ekspansji na tych rynkach i zdobycie lub przybliżanie się do pozycji lidera na każdym z istotnych krajowych rynków obuwniczych w tym regionie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl