Empik zadebiutował w kolejnym mieście

Empik-Radom

18 kwietnia otwarty został pierwszy salon sieci Empik w Ciechanowie. Sklep o powierzchni 156 mkw. jest zlokalizowany w jednym z lokalnych parków handlowych.

W ciechanowskim Empiku, który jest stworzony w nowym, mniejszym formacie, odbiorcy znajdą ofertę w kategoriach kojarzonych z marką: książki, płyty z muzyką, filmy, tytuły prasowe, artykuły papiernicze i kreatywne, zabawki, gry planszowe i multimedialne, a także bilety na wydarzenia. Intuicyjny język kolorów, rozmieszczenie poszczególnych działów i funkcjonalny design sprawiają, że zakupy w Empiku są przyjemne i proste.

W marcu Empik otworzył dwa nowe salony, w Żorach oraz Chrzanowie. Na kolejne miesiące planowane są otwarcia salonów m.in. w Bydgoszczy i Warszawie.

– Do 2023 roku chcemy posiadać w całym kraju 370 salonów Empik, w tym ok. 60 w nowym, pomniejszonym formacie. Tylko w bieżącym roku powstanie od 15 do 20 kilku nowych Empików, czyli utrzymamy podobne tempo ekspansji jak w poprzednich latach – mówi w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Cezary Kupiec, dyrektor operacyjny w Grupie Empik.

Empik: kanał online równie ważny co sklepy stacjonarne

Poza systematycznym rozwojem sieci stacjonarnej, Empik mocno inwestuje również w kanał online. Zgodnie z zapowiedziami przedstawicieli Empiku, w 2023 roku sprzedaż online ma odpowiadać za 50 proc. obrotów generowanych przez całą Grupę.

– Kanał e-commerce odpowiada już za ok. 30 proc. obrotów całej firmy. Empik.com osiąga wysokie dwucyfrowe wzrosty, rosnąc znacząco szybciej niż segment e-commerce  i jest już w top 3 największych e-sklepów w Polsce. Co trzeci online’owy kupujący jest klientem empik.com. Elementem, który doskonale łączy oba kanały sprzedaży, jest program lojalnościowy Mój Empik. Zarejestrowanych jest w nim ponad 3,8 mln klientów, co jest imponującym wynikiem. Nie zamierzamy jednak spocząć na laurach. Chcemy zapewnić naszym najwierniejszym klientom nie tylko liczne promocje czy dodatkowe rabaty, ale w pełni spersonalizowaną ofertą skrojoną pod ich potrzeby i oczekiwania. To wymaga jednak rozbudowanych systemów IT, Big Data czy technologii sztucznej inteligencji. Dlatego co roku inwestujemy znaczne środki właśnie na te cele, a pracę w Empiku znalazło już ponad 200 ekspertów z dziedziny IT i nowych technologii – podkreśla Cezary Kupiec.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl