Największy w kraju salon Distance w Galerii Młociny

Największy w kraju salon Distance zostanie otwarty w kompleksie handlowo-rozrywkowym, który niebawem zadebiutuje na warszawskich Bielanach. Sklep z butami sportowymi zajmie powierzchnię 272 metrów kwadratowych.

Salon zostanie zlokalizowany na pierwszej kondygnacji Galerii Młociny, w Alei Mody. Najnowszy Distance urządzony zostanie w oparciu o nowy koncept aranżacyjny marki. Obiekt został wynajęty w 96 proc.

Distance to od kilku sezonów jedna z najszybciej rozwijających się sieci z markowymi butami sportowymi w kraju. Sklep na Bielanach będzie 26-tą lokalizacją nad Wisłą i jednocześnie siódmym punktem w Warszawie, w którym kupić będzie można buty nazywane „kicksami”. Na półkach największego sklepu w Polsce poza oryginalnymi modelami ze standardowej oferty, będzie można znaleźć limitowane modele sygnowane logotypami światowych marek: Nike, adidas, Vans, Jordan Brand, New Balance oraz Fila.

– Selekcja modeli, jakie dostępne są w ofercie tworzona jest dla osób, które dzięki pasji podejmują świadome wybory. Doskonale znają historię modeli, inspiracje, jakie stoją za każdym projektem lub systemy i innowacje technologiczne spotykane w oferowanych w Distance sneakersach. Wokół marki budujemy społeczność o podobnych zainteresowaniach, która z sezonu na sezon rozwija się coraz bardziej. Lata doświadczenia w branży i strategia rozwoju firmy, pozwoliła nam uzyskać dostęp do limitowanych wydań lub modeli oferowanych w bardzo wąskiej dystrybucji. Nie zapominamy jednak o mniej wtajemniczonych klientach. W salonach Distance doradcy pomogą wybrać odpowiedni model, zasugerują najlepsze rozwiązanie zgodne z potrzebą. Doradzą jak dbać o buty, aby służyły jak najdłużej – mówi Michał Machowicz, Brand Manager Distance.

Wyróżnikiem salonu, będącego częścią Alei Mody – przestrzeni obejmującej całą pierwszą kondygnację, zaaranżowanej specjalnie z myślą o markach modowych, z doskonałą widocznością i witrynami o imponującej wysokości dochodzącej do 8 metrów – będzie wystrój bazujący na najświeższym koncepcie. Marka przygotowała go z myślą o klientach ceniących ekskluzywność. Distance postawił na galeryjny sposób ekspozycji, dlatego charakterystycznymi elementami w salonie będą ciągnące się na ścianach czarne i białe wystawy z pojedynczymi modelami butów na które padać będzie punktowe światło. W centralnym punkcie klienci znajdą wygodne sofy do przymierzania wybranych modeli.

– Dla wielu kicksy to coś więcej niż moda, to pasja coraz częściej zahaczająca o styl życia. Dlatego prowadzenie butiku ze sneakersami to wcale nie jest taka oczywista sprawa. Distance, który cały swój sneakersowy świat od kilkunastu lat buduje w oparciu właśnie o pasję, to wyraźny znak, że nowa lokalizacja na Bielanach będzie ciekawym miejscem dla wszystkich ceniących oryginalne i wyszukane modele sportowych butów – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl