4F inwestuje w Gemini Park Bielsko-Biała

Salon 4F w Gemini Park Bielsko-Biała

Gemini Park Bielsko-Biała rozwija i poszerza swoją ofertę sportową. W ostatnim czasie znacznie powiększono salon 4F w obiekcie. Aktualnie, w galerii powstał największy salon marki w regionie.

Polacy polubili sport. Już 62 proc. deklaruje, że jest aktywna fizycznie – wynika z raportu MultiSport Index. Wśród najpopularniejszych dyscyplin można znaleźć dziś bieganie, jazdę na rowerze oraz siłownię. Z tej ostatniej korzysta już 22 proc. rodaków. Moda na ruch nakręca także modę sportową. Polacy większą uwagę przywiązują do tego, w co ubierają się na rower, bieg, górską wycieczkę czy do fitness clubu. Nic więc dziwnego, że sklepy z odzieżą sportową, active i outdoorową odgrywają coraz istotniejszą rolę w tenant-mix centrów handlowych. W galeriach nie tylko pojawiają się nowe polskie i zagraniczne marki, ale także już obecne decydują się na inwestycję i  rozwój swoich sklepów, m.in. powiększając dotychczasowe salony.

Większe 4F w Gemini Park

Przykładem jest 4F, jedna z najpopularniejszych dziś w Polsce marek sportowych. W Gemini Park Bielsko-Biała rodzimy brand zainwestował właśnie w dodatkowy metraż, powiększając obecny salon blisko dwukrotnie – z 250 mkw. do 450 mkw. Tym samym powstał największy sklep 4F na Podbeskidziu.

Klienci znajdą w nim szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych dla kobiet, mężczyzn i dzieci, w tym rzeczy niezbędne do uprawiania m.in. fitnessu, kolarstwa, sportów wodnych, biegania, tenisa, jogi, piłki nożnej czy trekkingu.  Oferta obejmuje kolekcję sportową i sportstylową 4F, linię 4F PRO team dedykowaną profesjonalistom i amatorom trenującym jak zawodowcy oraz odzież dziecięcą, czyli markę 4F Junior.

– Większy sklep 4F dopełnia naszą bogatą ofertę sportową. Klienci zyskują dostęp do jeszcze szerszego asortymentu niezwykle popularnej polskiej marki, ale także sklep, w którym można kompleksowo zaopatrzyć się we wszystko, co niezbędne do uprawnia różnych dyscyplin sportowych i aktywności fizycznej – mówi Daniel Słuchocki, dyrektor ds. komercjalizacji w Gemini Park.

Salon 4F w Gemini Park Bielsko-Biała
Salon 4F w Gemini Park Bielsko-Biała

Jak podkreśla przedstawiciel Gemini Park, większy 4F to także odpowiedź na oczekiwania lokalnego rynku.  – Oferta sportowa stoi dziś bardzo wysoko w rankingu potrzeb zakupowych mieszkańców Podbeskidzia. Specyfika regionu, który jest mocno turystyczny, trekkingowy i rekreacyjny,  sprawia, że tego typu asortyment jest pożądany, a każde nowe otwarcie w segmencie sportowym cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców regionu, ale także naszych stałych klientów, którzy odwiedzają m.in. największy w regionie fitness club Be Fit czy park rekreacyjny „W Deche!”  – mówi Słuchocki.

Coraz bogatsza oferta w Gemini Park

Większy 4F dla bielskiego centrum handlowego to kolejny ważny element rozwoju segmentu sportowego oferty. W centrum handlowym działa dziś już 8 sklepów z tego typu asortymentem. Oprócz 4F, tenant-mix wypełnia także m.in. Martes Sport, Elbrus, Regatta Great Outdoors, Sizeer.  Ponadto ofertę active znaleźć można także m.in. w  sklepach H&M, Ecco, Deichmann czy CCC czy multibrandzie 50Style.

– Klienci, którzy robią u nas sportowe zakupy mają dziś dostęp do kompleksowej oferty, dającej im możliwość zakupu ubrań i akcesoriów niezbędnych do uprawiania praktycznie każdej dyscypliny sportowej. Obok sklepów monobrandowych, takich jak np. wspomniany 4F, mamy także w ofercie kilka sklepów multibrandowych, w których dostępne są rzeczy znanych zagranicznych marek m.in. Nike, Puma, Adidas, Quicksilver, Reebook, Timberland czy New Balance – dodaje Słuchocki.

Najemcy inwestują

4F to już 9 marka, która w ostatnich kilkunastu miesiącach zdecydowała się na inwestycję w dodatkowy metraż. Wcześniej podobny ruch wykonały m.in. Pepco, Big Star, Monnari, Ochnik, Gatta. – Nie tylko nowe marki, ale także nasi dotychczasowi partnerzy dostrzegają coraz większy potencjał Gemini Park. Doceniają także rozwój obiektu w ostatnich latach. To skłania do dalszych inwestycji – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.

– Przekonują przede wszystkim wyniki obiektu. Gemini Park ma dziś bardzo mocną pozycję na lokalnym rynku. Centrum notuje stabilny trend wzrostu liczby klientów i to pomimo rosnącej liczby niedziel niehandlowych. Miniony rok zakończyliśmy z ponad 5,3 mln odwiedzających, co było rekordem. Rekordowo wysoki był także wzrost obrotów najemców, sięgający rok do roku aż 11 proc. Rok 2019 rozpoczęliśmy także z trendem wzrostowym, zarówno w wynikach footfall, jak i w obrotach najemców – dodaje.

Gemini Park Bielsko – Biała to nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe położone w samym sercu stolicy Podbeskidzia. Na ponad 42 tys. m kw. można znaleźć 120 sklepów, punktów usługowych i restauracji, a także niezwykle komfortowy, przestronny parking. Galeria cechuje się bardzo dobrą lokalizacją oraz świetnymi rozwiązaniami komunikacyjnymi. Rodzinny charakter galerii sprawia, że obok bogatej oferty zakupowej, można w niej znaleźć także inne atrakcje stworzone z myślą o dzieciach, w tym „Park – W Deche!” oraz park linowy. To pierwsza tego typu przestrzeń przy galerii handlowej w Polsce, który daje dzieciom możliwość aktywnego spędzenia czasu połączonego z nauką i poznaniem świata. Galeria działa od 2009 roku. W 2014 została natomiast rozbudowana.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl