Nowe punkty sprzedaży Jysk

Warszawa Janki i Leszno to nowe punkty sprzedaży na handlowej mapie duńskiej sieci Jysk. Marka nie ustaje z dynamiczną ekspansją i systematycznie otwiera nowe lokalizacje na terenie Polski.

Sieć Jysk dynamicznie się rozwija – każdego roku otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. Najnowsze punkty sprzedaży Jysk w Polsce pojawią się w Warszawie przy ul. Mszczonowkiej 3 oraz w Lesznie przy ul. Okreżnej 1. Pierwszych klientów przywitają one kolejno 24 i 25 kwietnia. Budowana od 2000 roku sieć sprzedaży Jysk w Polsce obejmuje już ponad 220 sklepów.

Jysk inwestuje nie tylko w nowe lokalizacje, ale także w udogodnienia dla swoich klientów. W kwietniu sieć wprowadziła usługę click & collect, dzięki której klienci nie muszą już płacić za transport artykułów zakupionych w e-sklepie i czekać w kolejkach. Dostawy realizowane są za darmo do wybranych sklepów Jysk. – Wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów, dla których zamówienie wielkogabarytowych artykułów takich, jak meble czy materace, stanowiły dotychczas barierę zakupową. Od teraz przy zakupach online za minimum 250 zł dostawa do wybranego sklepu jest za darmo. Dodatkowo on-line oferujemy znacznie więcej artykułów do domu w skandynawskim stylu w porównaniu ze sklepami stacjonarnymi. Biorąc pod uwagę, że w całej Polsce jest ponad 220 sklepów Jysk , to konkurencyjna oferta w branży – mówi Joanna Kalinowska, dyrektor sprzedaży i marketingu Jysk Polska.

Jysk na świecie

Cała Grupa Jysk liczy 2,7 tys. sklepów. Sklepy zlokalizowane są m.in. w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, w Republice Czeskiej, na Węgrzech, w Holandii, na Słowacji, w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Islandii, Kanadzie, Grenlandii, na Wyspach Owczych, w Estonii, Łotwie, na Litwie, Ukrainie, w Kosowie, Bułgarii, Kazachstanie, Rumunii, Francji, Wielkiej Brytanii, Słowenii, Północnej Macedonii, na Chorwacji, we Włoszech, w Hiszpanii, Bośni i Hercegowinie.

Roczny obrót w roku finansowym 2017/2018 wyniósł 3,57 miliardów euro. Sieć zatrudnia ok. 23 tys. pracowników w 51 krajach na całym świecie, z czego w samej Polsce ponad 2,2 tys. Chociaż Jysk jest dziś firmą globalną, firma zarządzana jest w oparciu o skandynawskie korzenie. Odzwierciedla to kulturę firmy i sposób, w jaki prowadzi działalność.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl