Kolejne marki dołączają do grona najemców Nowej Stacji w Pruszkowie

Już niebawem w Nowej Stacji rozpoczną działalność dwa nowe sklepy z odzieżą i obuwiem znanych marek – Sizeer i 50 style. Otwarcie salonu Sizeer zaplanowano na 30 kwietnia b.r., a 50 style zaprosi pierwszych klientów dziesięć dni później – 10 maja. Oba sklepy, 50 style o powierzchni 297 mkw. i Sizeer o powierzchni 160 mkw., mieszczą się na pierwszym piętrze Nowej Stacji, w sąsiedztwie Stacji Smaku.

Firma ECC Real Estate, deweloper centrum handlowo-rozrywkowego Nowa Stacja w Pruszkowie, od samego początku procesu komercjalizacji dba o stworzenie urozmaiconej i atrakcyjnej oferty przeznaczonej dla różnych grup odbiorców. Nowi najemcy, Sizeer i 50 style, z pewnością ucieszą miłośników aktywnego trybu życia i fanów stylu streetwear. To multibrandowe sklepy sprzedające produkty niezwykle popularnych marek międzynarodowych takich jak np. Nike, Adidas, Umbro, Lotto, Puma, Reebok, New Balance, Timberland czy Vans. Znaleźć w nich można obuwie i ubrania wyznaczające modowe trendy na ulicach całego świata.

– Sizeer i 50 style doskonale uzupełniają nasze portfolio najemców. Zależało nam na spełnieniu życzeń młodzieży, która kocha markowe ubrania i z niecierpliwością czeka na otwarcie tych sklepów. Koniec z długimi podróżami w poszukiwaniu najnowszych kolekcji kultowych marek, bo wszystko będzie dostępne na wyciągnięcie ręki, w Nowej Stacji – podkreśla Maciej Krzewiński COO i Członek Zarządu firmy ECC Real Estate, dewelopera Nowej Stacji. – Cieszymy się, że Marketing Investment Group S.A., właściciel Sizeer i 50 style docenił potencjał zakupowy klientów naszego centrum i zdecydował się otworzyć u nas oba salony – dodaje.

Nowa Stacja: wszystko w jednym miejscu

Nowa Stacja, która znajduje się w Pruszkowie, niedaleko dworca PKP oraz wielu osiedli mieszkaniowych, jest pierwszym pełnowymiarowym centrum handlowo-rozrywkowym w całym południowo-zachodnim paśmie osiedleńczym aglomeracji warszawskiej. Region ten charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą mieszkańców. Wg. raportu GFK „Purchasing Power Europe 2016” pod tym względem powiat pruszkowski zajmuje 5. miejsce w Polsce, wyprzedzając takie miasta jak Kraków, Poznań, Wrocław czy Gdańsk. Szacuje się, że catchment area Nowej Stacji wynosi 350 tys. osób, z czego większość stanowią rodziny z dziećmi. Do tej pory mieszkańcy regionu byli zmuszeni do korzystania z oddalonych galerii warszawskich. Od 10 listopada 2018 roku mogą zrobić zakupy, spotkać się ze znajomymi i załatwić wiele spraw w Nowej Stacji, niedaleko domu.

Dotrzeć do niej można komfortowo zarówno środkami komunikacji miejskiej czy koleją, jak i samochodem. Magnesem, zachęcającym do częstszych wizyt jest kompleksowa oferta handlowa i rozbudowana część rozrywkowo-sportowo-edukacyjna. Oprócz 7-salowego Multikina i dużego klubu fitness Zdrofit powstała tam również nowoczesna sala zabaw Fikołki z pracowniami do zajęć dydaktycznych. Zadbano także o zróżnicowaną ofertę gastronomiczną. W  wygodnej strefie restauracyjnej można wygodnie usiąść, aby zjeść, odpocząć czy porozmawiać z przyjaciółmi. Samo centrum zalicza się do kategorii obiektów kompaktowych z logicznie zaplanowanymi ciągami zakupowymi. Na powierzchni 27 tys. mkw. znajduje się miejsce dla 100 lokali handlowych i usługowych. Deweloperem Nowej Stacji jest firma ECC Real Estate.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl