Nowy design w kawiarniach Costa Coffee

Costa Coffee

Ogólnopolska sieć kawiarni Costa Coffee zakończyła właśnie generalne remonty dwóch lokali. W związku z nową globalną koncepcją marki zmienił się wystrój wnętrz oraz wyposażenie kawiarni. Nowy design o nazwie Spectrum zagościł w Gdańsku w kawiarni na ulicy Długiej oraz w Warszawie w lokalu przy ulicy Miodowej.

Pierwszą lokalizacją, która przeszła proces zmiany aranżacji jest kawiarnia znajdująca się w Gdańsku. W ramach modernizacji lokal został kompleksowo wyremontowany wraz z wymianą mebli i instalacji. W kawiarni zamontowany został w niej typowy dla Costa Coffee ledon, który swoim hasłem – „Długa przerwa na kawę” nawiązuje do lokalizacji, a także zachęca gości do częstych i długich odwiedzin. Podobnie w Warszawie zawisła instalacja odwołująca się do nazwy ulicy, przy której znajduje się kawiarnia. W lokalu przy ulicy Miodowej zamontowany został ledon z napisem „Miodzio kawa”. W każdej z kawiarni pojawiły się również dwie nowe instalacje artystyczne odnoszące się do tematyki kawy oraz Latte art, które zostały zaprojektowane przy Global Team Costa Coffee z Wielkiej Brytanii.

Costa Coffee
Costa Coffee

Spektakularny design Costa Coffee

Nowy design o nazwie Spectrum wyróżnia się połączeniem elementów drewnianych i tych stylizowanych na marmurowe. W aranżacji dominują barwy granatowe, szarości oraz oczywiście kolor charakterystyczny dla Costy kolor „Costa Red”. Uwagę przykuwają złote wykończenia barierek, stolików oraz elementów oświetlenia. Na ścianach zawisły lustra, które powiększają optycznie przestrzeń. W zmodernizowanych kawiarniach pojawiły się rośliny, nowe ekspozytory na produkty, a także stylowo urządzony bar do obsługi klientów. Strefy zaaranżowane dla gości Costa Coffee zostały dodatkowo powiększone. Lokalizacja obu zmodernizowanych kawiarni to tzw. ulice handlowe, które są chętnie uczęszczane przez mieszkańców oraz turystów odwiedzających zarówno Warszawę, jak i Gdańsk.

Costa Coffee
Costa Coffee

Costa Coffee to globalna sieć kawiarni, założona w Londynie na początku lat 70. XX wieku przez włoskich braci Costa. Aktualnie Costa Coffee posiada ponad 3,8 tys. lokali na całym świecie, w tym  2,4 tys. w Wielkiej Brytanii, ponad 1,4 tys. w 31 krajach, a także prowadzi 8 tys. samoobsługowych urządzeń Costa Express. W Polsce firma obecna jest od 2010 roku, gdzie prowadzi 150 kawiarni. Oferta kawiarni to nie tylko klasyczne czy sezonowe kawy, ale także bogata oferta produktów spożywczych, z których wiele przygotowywanych jest na miejscu w kawiarniach, w ramach projektu Jesz Fresh. Rocznie spółka otwiera około 20 nowych lokali zarówno w największych miastach Polski jak i tych mniejszych mających od 100 do 300 tys. mieszkańców. Obecnie ponad połowa kawiarni Costa Coffee w Polsce znajduje się w centrach handlowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl