Savills wprowadza nową jakość w zakresie Tenant Relationship Management

Savills Tenant School to innowacyjne podejście w budowaniu relacji pomiędzy zarządcą a najemcami centrów handlowych. Na razie projekt rozwijany jest we Włoszech, ale niewykluczone, że w przyszłości skorzystają z niego również pracownicy i najemcy centrów handlowych w Polsce.

Savills jest Partnerem merytorycznym SCF 2019 CEE, największych targów nieruchomości handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Savills Tenant School to nowe interaktywne narzędzie, które ma zapewnić wymierne korzyści zarówno dla najemców, jak i zarządców centrów handlowych. W rezultacie skorzystać mają także klienci. Projekt ruszył w marcu 2019 roku z inicjatywy włoskiego oddziału firmy doradczej Savills. Program dostępny jest dla 11 tys. pracowników, wszystkich szczebli, z 10 centrów handlowych zarządzanych przez firmę Savills na rynku włoskim. Powstał we współpracy z włoską grupą Acqua Group and Piazza Copernico, ekspertami w zakresie szkoleń biznesowych.

– Naszym priorytetem jest zapewnienie najemcom najlepszych możliwie warunków do prowadzenia biznesu. To przekłada się na satysfakcję klientów, a w rezultacie buduje pozytywny wizerunek i wzmacnia rynkową pozycję danego centrum handlowego. Mocno wierzymy, że projekt Savills Tenant School przyczyni się do umocnienia relacji pomiędzy zarządcą a najemcami centrów handlowych, co z pewnością pozytywnie wpłynie również na doświadczenia zakupowe odwiedzających galerię. Nie możemy się doczekać, pierwszych efektów tego programu – tłumaczy Yashar Deljoye Sabeti, dyrektor marketingu we włoskim oddziale Savills.

Savills: cyfrowa platforma szkoleniowa

savills-tenant-school
Savills Tenant School

Na czym polega innowacyjność Savills Tenant School? Jest to w pełni cyfrowa platforma edukacyjna przeznaczona dla pracowników centrów handlowych. Łącznie znajduje się na niej ok. 50 różnego rodzaju szkoleń m.in. z zakresu zarządzania, marketingu, technik sprzedaży, merchandisingu, customer experience, czy obsługi klienta. Łączą one miękkie i twarde umiejętności, które mają wpływ na atmosferę i wygodę dokonywania zakupów przez klientów. Do tego dochodzą obowiązkowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa, procedur awaryjnych czy przepisów przeciwpożarowych, a także certyfikowane kursy z pierwszej pomocy czy języka angielskiego. Ze szkoleń mogą skorzystać, nieodpłatnie, wszyscy pracownicy centrów handlowych, a wszystko odbywa się w nowoczesnej, interaktywnej formule. Można z nich skorzystać w dowolnym momencie za pośrednictwem komputera, tabletu czy smartfona. W celu uatrakcyjnienia formuły, często zawierają one elementy multimedialne, które odwzorowują realne sytuacje mogące wydarzyć się w centrum handlowym. Co więcej, platforma umożliwia interakcję pomiędzy uczestnikami szkoleń a nawet wszystkimi pracownikami danego centrum. Za jej pośrednictwem mogą wymieniać się opiniami, dyskutować na interesujące ich tematy, a nawet inicjować wspólne projekty np. z zakresu marketingu. Elementem, który ma dodatkowo zachęcić pracowników do brania udziału w szkoleniach jest tzw. grywalizacja. Uczestnicy nie tylko pozyskują dodatkową wiedzę, ale przy okazji zbierają punkty, które mogą być wymienione na nagrody.

– Kursy nie tylko stanowią narzędzie rozwoju zawodowego czy doskonalenia technik sprzedaży, które pomagają w kontaktach z klientami. To także nowa jakość w zakresie Tenant Relationship Management, czyli budowania pozytywnych i efektywnych relacji na linii zarządca-najemca. Oczywiście w Polsce również prowadzimy w zarządzanych przez nas centrach handlowych podobne działania, ale nasze koleżanki i koledzy z Włoch po raz pierwszy wykorzystali w tym celu tak zaawansowaną cyfrową platformę. Nie ukrywam, że z dużym zainteresowaniem będziemy przyglądali się temu programowi. Jeżeli kolejne miesiące potwierdzą jego przydatność, Savills Tenant School może zostać zaadaptowany również na innych rynkach, w tym w Polsce – podkreśla Marta Mikołajczyk-Pyrć, dyrektor pionu zarządzania nieruchomościami handlowymi w polskim biurze Savills.

Cały artykuł na ten temat będzie można przeczytać w majowym numerze Shopping Center Forum Magazine.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.