Kolejna sieć gastronomiczna wchodzi do Galerii Młociny. Obiekt jest już wynajęty w 96 proc.

Grono najemców warszawskiego kompleksu handlowo-rozrywkowego powiększy Bobby Burger. Należący do największej polskiej sieci burgerowni lokal zajmie powierzchnię 82 mkw. i będzie częścią Karuzeli, jednej z podstref restauracyjnych sąsiadującej z kinem, kręgielnią i klubem fitness. Otwarcie centrum, które na gastronomię i rozrywkę przeznaczyło ponad 11 tys. metrów kwadratowych, planowane jest za kilka tygodni. Obecnie, poziom najmu Galerii Młociny osiągnął już 96 procent.

Początki sieci Bobby Burger sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch dobrych znajomych zainspirowanych street foodem wyruszyło na stołeczne ulice food truckiem. Przez rok charakterystyczny szary samochód serwujący wysokiej klasy, jakościowe burgery zyskał ogromną popularność współtworząc stołeczną, miejską kulturę jedzenia. Sukces pozwolił właścicielom na szybkie uruchomienie pierwszego – działającego do dziś – stacjonarnego lokalu przy ulicy Żurawiej w Warszawie. Również po roku właściciele zdecydowali się na opracowaniu systemu franczyzowego. Obecnie lokale własnościowe i franczyzowe pod szyldem Bobby Burger karmią mieszkańców blisko 20 miast w kraju, w tym m.in.: Krakowa, Wrocławia, Łodzi, Olsztyna czy Katowic.

Bobby Burger na Bielanach

– Z naszymi lokalami zawsze celujemy w miejsca tętniące życiem. Takie, do których wpada się spotkać i pogadać ze znajomymi przy dobrym jedzeniu i w miłej atmosferze. W których chce się zostać na dłużej. Z kolei Warszawa to nasze domowe podwórko, choć dotychczas nie mieliśmy lokalu w „zielonej dzielnicy” tego miasta. To wszystko składa się na fakt, że nie mogło nas zabraknąć w takim miejscu jak Galeria Młociny. Szczególnie, że inwestor zaplanował tu wyjątkowy w skali kraju koncept łączący świat gastronomii i rozrywki – podkreśla Maciej Sobolewski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w sieci Bobby Burger.

Bobby Burger na Młocinach będzie 40 lokalem sieci i zajmie powierzchnię 82 mkw. W jego wnętrzu będzie znajdował się również mural autorstwa warszawskiego duetu artystycznego Takie Pany. – Wszystkie lokale sieci Bobby Burger utrzymane są w spójnym klimacie, jednocześnie każdy z nich nawiązuje do charakteru danego miasta. W przypadku naszego nowego lokalu w Galerii Młociny lokalnym akcentem będzie mural zaprojektowany i wykonany przez warszawskich twórców Takie Pany, który bezpośrednio nawiązuje do zlokalizowanej tuż obok Huty Warszawa – dodaje Maciej Sobolewski z Bobby Burger. W menu najnowszego lokalu Bobby Burger na północy Warszawy oprócz flagowych burgerów ze 100-proc. wołowiną będzie można znaleźć pozycje drobiowe, wegetariańskie i bezglutenowe bułki. Nowe wrażenia smakowe gwarantuje zmieniane co 3 miesiące menu sezonowe, które dostępne jest we wszystkich lokalach sieci.

– To, że Bobby Burger otworzy się w Galerii Młociny było pewne jak dwa razy dwa jest cztery. Najbardziej rozpoznawalna i jedna z najszybciej rosnących sieci gastronomicznych w kraju idealnie pasuje do naszej gastronomicznej układanki w strefie Spotkania i Dania w której zmieścimy 50 lokali, w tym restauracje z obsługą kelnerską w ogrodzie – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

Galeria Młociny należy do EPP i Echo Investment

Obiekt o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl