Cuprum Arena 10 lat na rynku. Duże zmiany w obiekcie

Nowe marki, nowe koncepty i rewitalizacja obiektu. Po 10 latach działalności Cuprum Arena wciąż się rozwija.

– Wypracowaliśmy mocną pozycję w całym regionie Zagłębia Miedziowego i staliśmy się obiektem pierwszego wyboru. Nasz sukces potwierdza rosnąca, mimo spadków w branży, frekwencja. Rok 2019 jest kolejnym, w którym notujemy wzrost odwiedzin klientów – mówi dla Retailnet.pl Jakub Puchalski, Prezes Zarządu spółki odpowiedzialnej za zarządzaniem Cuprum Arena.

– Dobre wyniki sprzedaży najemców, rosnący footfall i rozwój lokalnego rynku, były impulsem do rozpoczęcia rewitalizacji galerii. Zależy nam, by stworzyć miejsce zachęcające do zakupów i wypoczynku, ale także, by ofertą wyróżnić się na tle konkurencji. By stworzyć miejsce na miarę nowoczesnego klienta – dodaje.

Oferta centrum stale ewoluuje. W marcu tenant mix obiektu wzbogaciła polska sieć odzieżowa Medicine otwierając salon o powierzchni 293 mkw. Na obecność w Cuprum Arena zdecydowała się też należąca do Grupy CCC sieć eobuwie.pl, która stworzyła wyjątkową przestrzeń pełną nowoczesnych rozwiązań.

Cuprum Arena nie tylko przyciąga nowe marki. Dzięki dobrym wynikom, zachęca najemców do inwestycji w istniejące lokale. Koncepty w nowej odsłonie zaprezentowały tu marki takie jak: Rossmann, Diverse, Intimissimi, Giacomo Conti, Vision Express, Kuchnia Marche, Triumph oraz Douglas. Wiele innych remontów lokali zaplanowanych zostało w drugiej połowie 2019 roku oraz na początek 2020.

To nie wszystko, już w jesienią w Galerii Cuprum Arena w Lubinie, na powierzchni 1 714 mkw. otworzy swój salon marka TK Maxx, która dodatkowo wzmocni i wyróżni na tle regionu ofertę Centrum.

Rewitalizacja obiektu

Zarządca obiektu podążając za najnowszymi trendami zdecydował o wprowadzeniu tzw. idei trzeciego miejsca poprzez modernizację strefy food court i aranżację nowych stref wypoczynkowych. Dzięki wymianie zabudowy, w części food court powstało o 30 proc. więcej miejsca dla klientów. Cała przestrzeń została wyposażona w designerskie meble, wygodne rodzinne stoły oraz wysoką zabudowę coworkingową z dostępem do gniazdek elektrycznych.

– Nowa odsłona wnętrza to element stałego procesu zmian, toczącego się w Cuprum Arena, który odpowiada na potrzeby klientów dzisiaj i w przyszłości. Już  obserwujemy, że zmiana pozytywnie wpłynęła na zachowania odwiedzających. Nadała ona wnętrzu nowego ducha, którego odczuli klienci i podążyli za zmianą – mówi dla Retailnet.pl Aneta Powązka, manager ds. marketingu Cuprum Arena.

Galeria zmodernizowała system parkingowy wyposażając go w nowoczesne, wygodne dla klientów rozwiązania. Zmieniło się też oświetlenie w obiekcie. Jeszcze w II połowie br. przeprowadzony zostanie generalny remont toalet, w których pojawią się komfortowe pokoje dla rodzica z dzieckiem.

Cuprum Arena to wielofunkcyjne centrum handlowo-rozrywkowe o powierzchni najmu 34 tys. mkw. W obiekcie działającym od 2009 roku znajduje się 130 lokali handlowo-usługowych. Klienci obiektu mogą skorzystać z oferty handlowej sklepów wszystkich branż, m.in. RTV/AGD, kosmetycznej, wyposażenia wnętrz, a także salonów z odzieżą i obuwiem najlepszych krajowych i międzynarodowych marek.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl