Biedronka dostosowuje kolejne sklepy do formatu 2.0

biedronka-jeronimo-martins-domy-towarowe-1

Od kwietnia br. klienci ponownie mogą robić zakupy w gruntownie zmodernizowanej Biedronce przy ul. Zawiszy Czarnego 8 w Katowicach. Wyremontowana katowicka Biedronka została  zaprojektowana w nowoczesnym formacie 2.0,

W czasie remontu w Biedronce przy ul. Zawiszy Czarnego zamontowano oświetlenie LED, a urządzenia chłodnicze, dzięki modernizacji, wykorzystują ekologiczne gazy, takie jak gaz naturalny CO2 („clean technology”), zaś w przypadku chłodziarek, zamrażarek i komór mroźniczych – gaz propan. Sklep zyskał także nowy design i kolorystykę.

Wyremontowana katowicka Biedronka została także zaprojektowana w nowoczesnym formacie 2.0, który oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. W sklepie zostały wydzielone nowe strefy, np. z pieczywem, owocami i warzywami, kosmetykami. Oznaczone są także moduły z artykułami promocyjnymi. Sala sprzedaży wyremontowanego sklepu liczy 565 mkw.

– Odnowiona Biedronka przy ul. Zawiszy Czarnego posiada wszystko, czego konsumenci oczekują od nowoczesnego i przyjaznego sklepu. Dla klientów przygotowaliśmy specjalne oferty: wybrane produkty będzie można nabyć nawet 40 procent taniej – mówi Konrad Król, straszy menedżer sprzedaży, odpowiedzialny za sklepy Biedronka w Katowicach.

Jeronimo Martins Polska

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej 2850 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Sieć Biedronka, obecna na polskim rynku od ponad 20 lat, współpracuje z ponad 600 polskimi partnerami handlowymi. Jeronimo Martins w Polsce zatrudnia ponad 65 tys. pracowników. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 12 mld zł. Jeronimo Martins Polska S.A. jest 2. co do wielkości polską firmą, a Biedronka 2. najcenniejszą polską marką według dziennika „Rzeczpospolita”. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl