SCF 2019 CEE prawie w 100 proc. skomercjalizowane

Dobiega końca komercjalizacja przestrzeni wystawowej podczas wrześniowego Shopping Center Forum 2019 CEE Exhibition & Conference. Będą to największe targi nieruchomości handlowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

25-26 września 2019 roku – tę datę mają zapisaną w kalendarzach wszyscy przedstawiciele branży centrów handlowych nie tylko z Polski, ale także wielu z regionu Europy Środkowo-Wschodniej. Na dwa dni Warszawa stanie się najważniejszym punktem na handlowej mapie Europy. W ubiegłorocznej, jesiennej edycji Forum, wzięło udział ponad 1800 uczestników. Wśród nich było około 500 przedstawicieli zarządów sieci handlowych i innych najemców centrów handlowych. Lista partnerów merytorycznych i wystawców obejmowała ponad 80 firm. Podobnie będzie w tym roku.

Wystawcami SCF 2019 CEE są już m.in. Acteeum Group, Amrest, Apcoa Parking, Apsys, Atrium, Balmain, BOIG, Capital Park, Carrefour, CBRE, Ceetrus, Colliers International, Cushman&Wakefield, Dekada, ECE, EPP, EDS Retail Park, Klockownia, Euronet, Event World, Gemini Holding, GTC, Galeria Hosso, Immofinanz, JLL, Karuzela, KiK, Knight Frank, Lagardere Travel Retail, So! Coffee, Mallson, Marro, MMG, Mayland, Metropolitan, Multi, Napollo, Neinver, Nepi Rockastle, Norcospecra, Port Praski, PROM, RiiG Ai, Rossmann, Saller, Starbucks, Trei, Womak Holding.

Poza funkcją targową i biznesową, Shopping Center Forum to także miejsce wymiany doświadczeń i budowania wiedzy na temat najnowszych trendów w branży retail. Przez dwa dni duża multimedialna scena oddana będzie w ręce partnerów merytorycznych, którzy przedstawią najnowsze trendy, raporty i analizy rynku. Wysokiej jakości kontent merytoryczny zapewnią Partnerzy merytorycznymi Forum: Apsys, Colliers International, Metro Properties, MK Illumination, PKP, Plus Energia, Savills, Trei oraz UPS. Partnerem międzynarodowym Forum została firma Eurelia.

Partnerami przerwy kawowej są AmRest, Starbucks i Green Caffe Nero, a Partnerami gastronomicznymi – Bafra Kebab, Lodolandia, Wrocławska Akademia Kulinarna, Mihiderka, Olimp oraz Pizza Hut.

SCF to nie tylko biznes, dlatego tradycyjnie już Shopping Center Forum rozpocznie się od Welcome Mixera (Partnerem wydarzenia jest BOIG), a następnego dnia uczestnicy Forum posiadając karty VIP wezmą udział w After Party (Partnerem jest Helios).

Zapraszamy do obejrzenia skrótu ostatniej edycji jesiennych targów:

 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl