Hiszpańska moda na Bielanach – Mango w Galerii Młociny

Mango, marka odzieżowa uwielbiana przez miłośniczki efektownych kreacji na całym świecie, otworzy swój salon w Galerii Młociny powstającej w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na warszawskich Bielanach. Otwarcie wynajętego w 96 proc. obiektu planowane jest wiosną tego roku.

Sklep o powierzchni 506 mkw. będzie pierwszym salonem tej popularnej hiszpańskiej marki odzieżowej na warszawskich Bielanach. Firma od lat słynie z nieszablonych wzorów oferując w swoich sklepach odzież damską, męską i dziecięcą oraz eleganckie dodatki i akcesoria. Salon Mango w Galerii Młociny będzie się wyróżniał również designem i funkcjonalnością. Firma słynie bowiem z drobiazgowego projektowania wnętrz swoich salonów, które wyróżniają się kreatywnym wzornictwem, ale też i wyrafinowaną atmosferą.

– Mango w Galerii Młociny to doskonała wiadomość dla osób ceniących modę na światowym poziomie. To również kolejne wzmocnienie propozycji odzieżowej oferowanej przez nas w naszym warszawskim projekcie –mówi Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. wynajmu z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Mango zostało założone w 1984 roku i dziś jest uznawane za jednego z liderów branży fashion na świecie. Marka, której rodzimym miastem jest Barcelona, posiada rozbudowaną sieć salonów o łącznej powierzchni bliskiej 812 tys. metrów kwadratowych w 110 krajach. W centrach projektowych “El Hangar” w Palau-solità oraz Plegamans każdego roku powstaje ponad 18 tys. modeli ubrań i akcesoriów, podążających za trendami w danym sezonie.

Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.