Quiosque dołączyło do grona najemców Galerii Młociny

Galeria Młociny

Popularna marka odzieżowa – Quiosque – wzmocni propozycję modową Galerii Młociny, która powstaje na warszawskich Bielanach. To znakomita wiadomość dla zwolenniczek kolekcji łączących ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Otwarcie wynajętego w 95 proc. obiektu planowane jest wiosną tego roku.

Elegancko, ale swobodnie – tak można w skrócie podsumować propozycje oferowane przez Quiosque. Marka otworzy swój sklep, który w Galerii Młociny zlokalizowany będzie na pierwszej kondygnacji obiektu. Jego powierzchnia to 161 mkw.

– Sprawdzone i rodzime sieci odzieżowe takie jak m.in. Quiosque są mocno oczekiwane przez klientów poszukujących elegancji połączonej ze swobodą. Dlatego nie mogło ich zabraknąć w nowym centrum spotkań na Bielanach, które otwieramy jeszcze wiosną tego roku – dodaje Karolina Prędota-Krystek, Senior Leasing Manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.- Moda odgrywa bardzo dużą rolę w ofercie Galerii Młociny. Marki mają tu możliwość znakomitej ekspozycji swoich kolekcji, a lokalizacja obiektu tuż przy węźle komunikacyjnym gwarantuje stały napływ gości. Nic więc dziwnego, że zdecydowaliśmy się nowy sklep umieścić właśnie na Bielanach – dodaje Małgorzata Larwa, Manager ds. Ekspansji Quiosque.

Oferta Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. W swojej ofercie firma proponuje odzież w rozmiarach od 36 do 46, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Jednym z wyróżników najnowszego kompleksu handlowo-rozrywkowego w Warszawie będzie Aleja Mody wzorowana na najlepszych przykładach znanych z pasaży handlowych. Ta część kompleksu, dzięki między innymi imponującym, wysokim na ponad 7,5-metra podwójnym witrynom (tzw. double shopfronts) kojarzyć się będzie z luksusowymi domami towarowymi z Paryża, Mediolanu czy Londynu. Poza zapewnieniem niespotykanej dotąd w obiektach handlowych możliwości ekspozycji nowych kolekcji i trendów, architekci zadbali również o widoczność witryn, które zobaczyć można z poziomu każdej kondygnacji.

Nowe, wielofunkcyjne centrum Bielan

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu projekt w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji Metro Młociny, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Docelowo kompleksem zarządzać będzie EPP. Echo Investment odpowiada natomiast całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl