Nowe marki w Pasażu Łódzkim

Pasaż Łódzki

Pasaż Łódzki rozpoczyna drugi kwartał 2019 z nowymi markami. Obiekt wraz z nowym sezonem wzmacnia ofertę w sektorze mody męskiej oraz mody młodzieżowej. Dodatkowo wprowadza unikatową ofertę motoryzacyjną.

W marcu 2019 roku do grona najemców C.H. Pasaż Łódzki dołączyła firma Ssang Yong, producent samochodów z Korei. Marka cieszy się ugruntowaną reputacją jako producent SUV-ów oraz samochodów turystycznych a doceniana jest przede wszystkim za wyrafinowaną stylistykę aut i zaawansowaną inżynierię. Ponadto, Właściciel Centrum podpisał umowy najmu z dwoma markami odzieżowymi – Reporter Young oraz New Men. Reporter Young to lubiana marka z odzieżą młodzieżową. Firma ceniona jest przez nastolatków i rodziców za ciekawy design oraz wysoką jakość oferowanych produktów. Otwarcie sklepu zaplanowane zostało na początek czerwca 2019 roku.

New Men to odpowiedź na potrzeby męskiej części klientów C.H. Pasaż Łódzki. Marka zajmuje się produkcją i dystrybucją garniturów, koszul, krawatów, płaszczy i kurtek męskich. Otwarcie
sklepu odbyło się 17 kwietnia 2019 roku.

– Jesteśmy przekonani, że wszystkie zmiany w ofercie naszego Centrum spotkają się z uznaniem i zadowoleniem ze strony klientów – mówi Anna Mrzewa, Dyrektorka Centrum Handlowego Pasaż Łódzki.

Ponad 60 sklepów w Pasażu Łódzkim

Pasaż Łódzki został otwarty 11 października 2000 roku. Do dyspozycji klientów jest 61 butików, w tym kilkanaście punktów usługowych oraz 6 punktów gastronomicznych, Decathlon, Norauto i hipermarket Auchan. Pasaż Łódzkistawia na unikalne marki takie jak Toys‘R’us czy Decathlon, dzięki którym wyróżnia się na łódzkim rynku i zjednuje sobie stałych klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Pasaż Łódzki stale powiększa swoją ofertę, wśród której można znaleźć znane i cenione marki takie jak TK Maxx, Empik, czy Jysk. Centrum oferuje szereg udogodnień zarówno dla rodziców z dziećmi, jak i dla osób z niepełnosprawnością. Właścicielem Pasażu Łódzkiego jest Pradera Central Łódź Gallery Sp. z o.o., należąca do funduszu Pradera Central & Eastern Fund („PCEF”) zarządzanego przez Praderę, a zarządcą obiektu jest firma Apsys.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie ok. 1 100 000 mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl