Rośnie oferta Sky Tower

Aviators w Sky Tower

Dynamiczne zmiany zachodzące we wrocławskim Sky Tower są potwierdzeniem, że wytężona praca działów leasingu oraz marketingu, odpowiedzialnego za stworzenie i wdrożenie nowej strategii przynosi dobre efekty. Konsekwencja w realizacji wyznaczonych celów, rozwój oferty oraz dostosowywanie jej do oczekiwań rynku i panujących trendów zaowocowało w ostatnim czasie nowymi umowami i otwarciami.

Pierwszym najemcą konceptu Sky Kitchen została restauracja Mango Mama, a na parterze obiektu otwarto salon Aviators z nietuzinkową ofertą dla mężczyzn.

Sky Tower, multifunkcyjny obiekt będący synergią biurowca, centrum usług i rozrywki, atrakcji turystycznej oraz obiektu mieszkalnego, na stałe wpisał się już w panoramę miasta. Stał się także prestiżowym miejscem spotkań mieszkańców, turystów i biznesu.

Optymalizacja tenant-mix w Sky Tower

– Niezwykle ważne w kontekście pozycjonowania Sky Tower jest wdrażanie nowych, nietuzinkowych konceptów i przygotowanie oferty odróżniającej nas od konkurencji. Zależy nam również na ciągłym rozwoju i kreowaniu nowych rozwiązań, będących wizytówką obiektu nowoczesnego, wykraczającego poza stereotypy. Dlatego tak duży nacisk kładziemy na dostosowanie i optymalizację tenant-mix, m.in. poprzez realizację konceptu Sky Kitchen czy otwarcia lokali z wyjątkową, wyróżniającą ofertą – mówi Tomasz Wróbel, Członek Zarządu LC Corp.

W ramach powstającej kulinarnej uliczki – Sky Kitchen – została niedawno podpisana umowa z pierwszym najemcą. Jest nim restauracja Mango Mama, serwująca tradycyjną kuchnię Dalekiego Wschodu. Nowy lokal zajmie powierzchnię 400 m kw. Choć we Wrocławiu restauracja posiada już kilka swoich punktów, to ta zlokalizowana w Sky Tower będzie miała zupełnie nową i niepowtarzalną odsłonę. Wnętrze oraz menu restauracji zostaną zaprojektowane specjalnie z myślą o projekcie Sky Kitchen. Powstanie też klimatyczny shisha ogród, a wystrój lokalu stanowić będą oryginalne meble i dodatki prosto z Malezji. Goście będą mogli podziwiać pracę kucharzy w nowoczesnej i otwartej kuchni. Odwiedzający nie tylko spróbują typowej azjatyckiej kuchni, ale również będą mieli okazję spotkać się przy tradycyjnej fajce wodnej w klimatycznym shisha ogrodzie.

Obecnie robimy wszystko, aby nasza nowa restauracja – w tym właśnie miejscu – zachwyciła klientów. Łączymy style i komponujemy je tak, aby lokal i cały nowy wystrój kojarzył się z tym, co jest najlepsze w takich miejscach jak Malezja, Dubaj czy Londyn. Chcemy, aby wszystko tutaj tętniło życiem i za każdym razem porywało naszych gości w podróż po indyjskiej kuchni, smakach, doznaniach i ważnych dla kuchni indyjskiej miejscach. Jesteśmy podekscytowani, że będziemy mogli współtworzyć to miejsce. Naszą ambicją jest bycie postrzeganym – zarówno jako Mango Mama, a także w ramach całego konceptu Sky Kitchen – jako jedno z najlepszych i najciekawszych miejsc do odwiedzenia w Polsce – mówi David Szeik, właściciel Mango Mama.

Kolejną nowością związaną z poszerzaniem oferty najemców, jaka pojawiła się w Sky Tower, jest multibrandowy koncept store – Aviators. To nawiązujący wystrojem do lotnictwa lokal o powierzchni 100 mkw., otwarty na poziomie 0 obiektu. Jest salonem dedykowanym pasjonatom latania, z casualową odzieżą polskich projektantów, akcesoriami i gadżetami marek takich, jak: Roy, Vequilo, Colliers, Spox Sox, Marthu, Okuaku, Aviators. Nietuzinkowy wystrój sklepu nawiązuje do inżynierii lotniczej i motoryzacyjnej – znajdziemy tu biurko z ośmiocylindrowego silnika Audi czy lampy z tłoków skrzyni biegów. Co ciekawe, wszystkie designerskie elementy wyposażenia sklepu są również na sprzedaż.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl