Castorama rozwija usługę click&collect. Zakupy w 2 godziny

castorama-click-collect

Castorama przyspiesza swoją usługę „Zamów i Odbierz”. Teraz wszystkie produkty dostępne w wybranym sklepie będą spakowane i przygotowane do odbioru w mniej niż 2 godziny.

„Zamów i Odbierz” to usługa, która pozwala na wybranie i opłacenie produktów za pomocą strony internetowej castorama.pl, a także za pośrednictwem aplikacji na urządzenia mobilne oraz ich późniejszy odbiór we wskazanym sklepie. Ciesząca się dużą popularnością opcja zyskała właśnie nową jakość. Usprawniony system pozwolił skrócić czas kompletowania i wydawania asortymentu zamówionego w trybie online maksymalnie do dwóch godzin. W praktyce oznacza to, że klienci będą mogli przez internet zamówić potrzebne przedmioty lub materiały i po dotarciu, bezpośrednio odebrać je na terenie wybranego sklepu Castorama.

– To nie koniec korzyści. Usługa jest całkowicie bezpłatna, a zamówione zakupy możemy odebrać codziennie w godzinach pracy sklepu. To duża wygoda, ponieważ w dni powszednie sklepy są czynne do godziny 21.00. Oznacza to, że możemy podjechać po zamówienie po pracy lub w wolnej chwili, bez konieczności umawiania się na konkretną datę lub godzinę, jak w przypadku kuriera. Takie rozwiązanie jest wygodne i pozwala oszczędzić czas – tłumaczy Beniamin Schön, dyrektor ds. klienta i digital.

Castorama inwestuje w procesy logistyczne

Usprawnienie usługi click&collect wymagało od Castoramy udoskonalenia procesów logistycznych tak, aby zaproponować nową jakość klientom  i sprostać ich oczekiwaniom, zapewniając możliwość odbioru zamówienia w 2h. Procesy, które zajmują wysokie miejsca na liście priorytetów sieci związanych z digitalizacją to  przede wszystkim integracja baz danych oraz wzmacnianie wydajności analitycznej. Nowa, lepsza i znacznie podniesiona jakość usługi odbioru zamówień to kolejny element projektu doskonałości operacyjnej Castoramy.

Sieć od lat rozwija wielokanałowy dostęp do swojej oferty i m.in. dzięki temu zapewnia klientom wsparcie podczas realizacji projektów związanych z budową, remontowaniem oraz urządzaniem domu i ogrodu. Strona internetowa Castoramy oraz aplikacja mobilna pozwala klientom na zapoznanie się z bogatym asortymentem ponad 45 tys. produktów.  Każdy artykuł dostępny on-line jest szczegółowo opisany i posiada aktualną informację na temat jego dostępności oraz ceny. Dzięki temu konsument otrzymuje pełną wiedzę o jego parametrach.

Wprowadzenie ulepszonej usługi click&collect to kolejny przykład pokazujący, jak na konkurencyjnym rynku Castorama może zaproponować klientom nowe rozwiązania żeby zwiększyć im łatwość zakupu.  Sieć od dłuższego czasu systematycznie monitoruje satysfakcję klientów. Jednym z elementów jest badanie Castosonda dostępne na stronie internetowej. Wprowadzane usprawnienia są odpowiedzią na najczęściej zgłaszane przez klientów uwagi i sugestie właśnie poprzez to narzędzie.

77 sklepów Castorama w Polsce

Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii Home Improvement (polepszania warunków mieszkaniowych) w naszym kraju. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 77 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia blisko 12 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl