Europa Centralna: Dealz otworzy nowy sklep w Gliwicach

480 mkw. z dużym wyborem produktów spożywczych, drogeryjnych oraz artykułów wyposażenia domu. Tak będzie wyglądał sklep sieci Dealz, która otworzy nowy lokal w Gliwicach. Powstanie w Centrum Handlowym Europa Centralna. To już kolejny nowy najemca tego obiektu w tym roku.

Dealz to międzynarodowa sieć sklepów, która jest częścią największej w Europie sieci dyskontów – Poundland. Sklepy Dealz oferują około 3 tys. produktów światowych marek, w tym unikalną ofertę marek brytyjskich, do niedawna niedostępnych na polskim rynku. Szeroki asortyment zapewnia wyjątkowy wybór m.in. produktów spożywczych, drogeryjnych, artykułów do dekoracji i wyposażenia domu, zabawek czy artykułów papierniczych w wyjątkowo niskich cenach. Teraz sieć przygotowuje się do otwarcia nowego sklepu w Gliwicach, który powstanie w Centrum Handlowym Europa Centralna i zajmie powierzchnię 480 mkw.

Dealz otwiera nowe sklepy

Dealz to kolejny nowy najemca w Europie Centralnej w ciągu ostatnich kilku miesięcy. W 2019 roku swoje sklepy w obiekcie uruchomiły już takie marki jak Vistula czy Wólczanka, a kolejne brandy m.in. restauracja Silver Dragon – przygotowują się do otwarć.

– 2019 rok pokazuje, że nasze centrum nieprzerwanie się zmienia i rozwija, co bezpośrednio znajduje odzwierciedlenie w wynikach odwiedzalności. – mówi Katarzyna Lenartowicz, dyrektor centrum handlowego Europa Centralna. – Przyciągamy nowe marki, które mają zapewnić asortyment dla każdego. Jesteśmy pewni, że sklep Dealz z wieloma produktami w bardzo atrakcyjnej cenie będzie bardzo chętnie odwiedzany przez naszych klientów. – dodaje.

Apsys zarządza centrum handlowym Europa Centralna

Europa Centralna w Gliwicach to unikatowe połączenie parku handlowego i galerii. Cały obiekt to 74 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej oraz 2 300 miejsc parkingowych. Z obiektu chętnie korzystają mieszkańcy Aglomeracji Śląskiej, Opolszczyzny oraz turyści odwiedzający obiekt z racji bliskości autostrad A1 i A4. W ciągu 30 min. centrum osiągalne jest przez 1,85 mln mieszkańców, a w ciągu 1 godz. przez 5 mln mieszkańców. Obiektem zarządza firma Apsys – wystawca jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. ApsysPolska zarządza obecnie ok. 1,1 mln mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.