Neinver wprowadza nowe marki do outletów Factory, w tym włoski brand Boxeur des Rues

factory-annopo-neinver

Włoska marka Boxeur des Rues otworzyła swój pierwszy salon na polskim rynku  w poznańskim centrum Factory. Następne zaproszą klientów outletów Factory w Krakowie i warszawskim Annopolu. To kolejne marka debiutująca na polskim rynku w centrach Grupy Neinver. Firma jest wiodącym operatorem outletów w Europie oraz liderem tego segmentu w Polsce i Hiszpanii.

– Rok 2019 w centrach Factory będzie czasem ciekawych debiutów marek modowych w outletowym formacie, zarówno na rynkach lokalnych, jak i w skali ogólnopolskiej – zapowiada Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director Neinver. – Uważnie przyglądamy się zwyczajom zakupowym i oczekiwaniom klientów, by zaplanowane przez nas zmiany w portfolio zostały przez nich dobrze przyjęte, a w konsekwencji przyniosły odzwierciedlenie w dynamice wzrostu liczby odwiedzin oraz wartości sprzedaży w salonach naszych najemców – dodaje Agnieszka Baczyńska.

Boxeur des Rues to włoska marka kategorii lifestyle, z odzieżą dla kobiet i mężczyzn oraz ubraniami treningowymi. Inspirację dla projektantów stanowi francuski boks, a proponowane kolekcje stanowią oryginalne połączenie mody „streewearowej” i sportu.

– Cenimy współpracę z doświadczonymi i sprawdzonymi partnerami, dlatego na debiut w Polsce wybraliśmy centra z portfolio Neinver. Nasze relacje biznesowe w innych krajach układają się bardzo dobrze – podsumowuje Edoardo De Ponti, Prezes Zarządu Boxeur des Rues. – Polski rynek centrów outlet ma ogromny potencjał, a oferta premium zajmuje w nich coraz większą powierzchnię. Wierzę, że marka Boxeur des Rues zostanie dobrze przyjęta przez klientów i w krótkim czasie na stałe zagości w ich planach zakupowych – dodaje Edoardo De Ponti.

Salony włoskiej marki z powodzeniem funkcjonują już w outletach Neinver w Europie, jak również w tradycyjnych centrach handlowych innych operatorów – w Hiszpanii, Włoszech, Szwajcarii, Czechach i Holandii. To szeroka propozycja ubrań dla kobiet i mężczyzn: od kurtek, kamizelek, spodni, swetrów i bluz, po koszulki polo, t-shirty i bieliznę, a także odzież treningową.

Pierwszy outlet marki GANT w Polsce i nowe otwarcia w centrach Factory

W warszawskim Factory Ursus otwarty został pierwszy w Polsce outletowy salon marki Gant. Na powierzchni 100 mkw. gromadzi wysokiej jakości ofertę mody damskiej i męskiej kategorii premium. W najbliższych tygodniach do grona najemców pierwszego outletu w Polsce dołączy również biżuteryjna marka Yes oraz restauracja Kuchnie Marche. Z kolei salon marki ONLY zaprasza klientów do wnętrz, przebudowanych w najnowszym koncepcie – ze ścianą imitującą kontener oceaniczny.

Factory Poznań jest gospodarzem pierwszego w Polsce salonu wspomnianej marki Boxeur des Rues oraz pierwszego outletu Tommy Hilfiger w Wielkopolsce. W najbliższych miesiącach klienci zrobią też zakupy w salonach wyprzedażowych marek: Geox, Calvin Klein, Tom Tailor oraz Guess Accessories. Neinver zakończył remodeling poznańskiego obiektu odświeżając wnętrze centrum.

W drugim warszawskim outlecie zarządzanym przez Neinver – Factory Annopol – na otwarcie czeka salon Boxeur des Rues, a także Guess Accessories, Jack Wolfskin oraz Reebok. Nowo otwarte salony to Under Armour&Keen – marka obecna tylko w outletach Factory w Polsce oraz Drogeria SPA. Powierzchnie zwiększyły również salony outdoorowe Regatta i Volcano, a do większej przestrzeni zakupów zaprosi wkrótce New Balance.

W nowym designie prezentuje się również kawiarnia So! Coffee, której wnętrza wyposażone zostały w sprzęt wspierający osoby niepełnosprawne, jak pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących, specjalna tablica dla osób niemych, czy przywoływacze dla klientów z ograniczoną sprawnością ruchową.

W Factory Kraków klientów zaprasza powiększony salon Tommy Hilfiger o powierzchni ponad 400 m² – zbudowany w nowoczesnym, jasnym koncepcie. W kolejnych miesiącach na południu Polski zadebiutuje Boxeur des Rues. Otwarty zostanie także salon Converse.

Factory to największa i najbardziej rozpoznawalna sieć centrów outletowych w Polsce, zlokalizowanych w Warszawie (Factory Ursus i Factory Annopol), Krakowie i Poznaniu.
Na łącznej powierzchni 75 400 m² gromadzą ponad 400 salonów popularnych marek segmentu mid-mass market i premium, w cenach stale obniżonych od 30 proc. do 70 proc..

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl