Vision Express wdraża w Polsce nową platformę internetową

vision-express-online

Szacujemy, że za kilka lat przychody z kanału e-commerce sięgną ok. 15 proc. obrotów osiąganych przez Vision Express – zapowiada w rozmowie z Retailnet.pl Thanos Iliopoulos, Dyrektor Generalny Vision Express w Polsce.

Po 25 latach obecności na polskim rynku sieć salonów optycznych z logo Vision Express liczy ponad 200 punktów zlokalizowanych w ponad 100 miastach w całym kraju. Thanos Iliopoulos uważa, że w perspektywie kilku lat realne jest podwojenie tej liczby. Podkreśla jednak, że równie ważny jak rozbudowa sieci stacjonarnej jest również rozwój kanału online.

vision-thanos
Thanos Iliopoulos, Dyrektor Generalny Vision Express w Polsce

– Niezależnie od branży kanał e-commerce zaczyna on odgrywać coraz większe znaczenie. Podobnie jest w naszym przypadku. Czerpiemy wzorce z najlepszych doświadczeń grupy Grand Vision, do której należymy. Jesteśmy rynkowym liderem i chcemy być także pionierem jeżeli chodzi o strategię omnichannel. Dostrzegamy duży potencjał w kanale online, zwłaszcza w przypadku takich kategorii jak soczewki kontaktowe. Od wielu lat prowadzimy ich sprzedaż przez platformę online jak również w modelu subskrypcyjnym, co przynosi to dobre efekty. 1,5 roku temu do sklepu online wprowadziliśmy również okulary przeciwsłoneczne. Dynamika sprzedaży jest dobra, choć oczywiście w skali obrotów całej sieci stanowi ona niewielki procent przychodu. Klienci korzystający z kanału online charakteryzują się odmiennym profilem od kupujących w salonach, segment ten będzie rósł – wyjaśnia Thanos Iliopoulos, Dyrektor Generalny Vision Express w Polsce.

Vision Express odpowiada na zmieniające się trendy

– Wiemy, że współcześni klienci oczekują coraz wygodniejszych rozwiązań, dlatego udostępniliśmy im m.in. usługę click&collect czy możliwość rezerwacji wizyty u specjalisty online. To jednak dopiero początek. Obecnie jesteśmy na etapie wdrażania nowej platformy internetowej, dzięki której zaoferujemy klientom bezproblemowe i wygodne zakupy zarówno online, jak i offline. Szacujemy, że za kilka lat, przychody z kanału e-commerce sięgną ok. 15 proc. całych przychodów. Do tego będziemy dążyć – podkreśla Thanos Iliopoulos.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl