EDS Retail Park rozpoczął ofensywę w Polsce

eds-park-kowalewo

Spółka EDS Retail Park rozpoczęła ekspansję na polskim rynku. Tylko w tym roku planuje budowę parków handlowych o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 22 tys. mkw.

Pierwszą inwestycją jest budowany EDS Park Opatów, kolejne przedsięwzięcia rozpoczną się w najbliższych miesiącach, m.in. w Kowalewie Pomorskim.  W przygotowaniu aktualnie jest łącznie 12 inwestycji, rozpoznawalnych dzięki wspólnej części nazwy „EDS Park”. Spółka stawia na dużą samodzielność – począwszy od etapu wyszukania i pozyskania gruntów w najlepszych lokalizacjach, po projekty, uzyskanie pozwoleń, budowę na komercjalizacji kończąc.

EDS Retail Park: inwestycja od A do Z

EDS Retail Park zajmuje się kompletnym procesem inwestycyjnym związanym z budową parków handlowych na terenie Polski i Czech. Spółka samodzielnie, kompleksowo realizuje przedsięwzięcia – od wyszukania najlepszej lokalizacji działki, projektu budowlanego po wykonawstwo i komercjalizację powierzchni.

– Tym elementem wyróżniamy się od konkurencji. Dzięki temu działamy pewnie, mając pełną kontrolę nad każdym etapem. Jesteśmy niezależni, samowystarczalni,  działamy szybciej a także jesteśmy bardziej wiarygodni dla naszych partnerów. Taka polityka przynosi rezultaty. Każdy z kilkunastu parków handlowych nad którymi obecnie pracujemy jest skomercjalizowany niemal w 100 proc., co ważne jeszcze przed rozpoczęciem prac na placu budowy – podkreśla Michał Nowak, prezes EDS Retail Park.

eds-retail-park
EDS Retail Park

Inwestycje realizowane przez EDS Retail Park charakteryzują się uznanymi najemcami sieciowymi, pozyskanymi dzięki wnikliwej analizie lokalizacji obiektów. Parki powstają przy kluczowych dla regionu drogach wojewódzkich lub krajowych, w miejscach z doskonale funkcjonującą siecią połączeń komunikacji miejskiej. Często są pierwszymi tego typu obiektami w poszczególnych miejscowościach. Tak stanie się choćby w świętokrzyskim Opatowie, gdzie trwa budowa parku o powierzchni 1250 mkw. Jeszcze jesienią w EDS Park Opatów otwarte zostaną pierwsze w miejscowości sklepy sieci m.in. Rossmann i Pepco. Co istotne, wynajęte powierzchnie trafią na rynek inwestycyjny. Obsługę w tym zakresie prowadzi Higasa Properties – spółka, która jest partnerem strategicznym.

Planowane inwestycje EDS Retail Park

Jeszcze wiosną robotnicy pojawią się na kolejnych placach budów, najszybciej bo jeszcze w maju w Kowalewie Pomorskim. Na tym nie koniec.

– W najbliższych miesiącach rozpoczną się inwestycje m.in. na Pomorzu, Dolnym Śląsku oraz w kujawsko-pomorskim. Łącznie w tym roku wybudujemy około 22 000 m2 powierzchni handlowej. W większości przypadków gotowa jest już dokumentacja projektowo-budowlana, a obiekty, jak wspomniałem, są niemal całkowicie skomercjalizowane. Wśród najemców są ogólnopolskie sieci handlowe a także lokalni przedsiębiorcy i usługodawcy. Wszystkie nasze inwestycje charakteryzuje doskonałe dopasowanie do potrzeb lokalnego rynku – tłumaczy Michał Nowak.

Kolejnym krokiem rozwoju spółki mają być Czechy. Trwają zaawansowane rozmowy nad rozpoczęciem inwestycji w Pradze.

Parki handlowe w Polsce i Czechach

EDS Retail Park zajmuje się kompletnym procesem inwestycyjnym związanym z budową parków handlowych na terenie Polski i Czech. Spółka samodzielnie, kompleksowo realizuje przedsięwzięcia – od wyszukania najlepszej lokalizacji działki, projektu budowlanego po wykonawstwo i komercjalizację powierzchni.

Inwestycje realizowane przez EDS Retail Park charakteryzują się uznanymi najemcami sieciowymi, pozyskanymi dzięki wnikliwej analizie lokalizacji obiektów. Parki powstają przy kluczowych dla regionu drogach wojewódzkich lub krajowych, w miejscach z doskonale funkcjonującą siecią połączeń komunikacji miejskiej. Często są pierwszymi tego typu obiektami w poszczególnych miejscowościach. W tym roku planowane jest wybudowanie około 22 tys. mkw. powierzchni.

Profesjonalizm i unikalne podejście do inwestycji spotkało się z dużym zaufaniem największych marek handlowych branży spożywczej, kosmetycznej, czy RTV-AGD, a także lokalnych przedsiębiorcy i usługodawców. W efekcie klienci mogą wygodnie zrobić zakupy w przyjaznych sklepach wiodących sieci.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl