Tatuum otworzy sklep w Galerii Młociny

Galeria Młociny

Jedna z najbardziej lubianych przez Polaków marka Tatuum wzmocni propozycję odzieżową Galerii Młociny, która powstaje na warszawskich Bielanach. Otwarcie wynajętego w ponad 95 proc. obiektu planowane jest już 23 maja.

Tatuum szuka, docenia i inspiruje się naturalnością w codziennym wydaniu. Zamiłowanie do uniwersalności, prostoty i oryginalności wyrażone w jakościowym rzemiośle – ubraniach, które stapiają się z ciałem, nie ograniczają i pozwalają poczuć się sobą – tak można w skrócie podsumować DNA marki Tatuum. Marka otworzy w Galerii Młociny salon o powierzchni ponad 150 mkw.

– Znane i lubiane marki stanowią jeden z wyróżników naszej propozycji modowej, nad którą skrupulatnie pracowaliśmy przy projektowaniu Galerii Młociny. Jedną z nich jest bez wątpienia Tatuum, która w ciągu dwóch dekad stała się przykładem świetnie prowadzonego brandu obecnego w najlepszych lokalizacjach – mówi Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.

– Galeria Młociny to projekt, który ujął nas nowatorskimi rozwiązaniami i szeregiem zalet z lokalizacją na czele. Nie możemy doczekać się wiosennego otwarcia nowego sklepu na Bielanach – mówi Aleksandra Podsiadła, Dyrektor Ekspansji Tatuum.

Tatuum promuje naturalny i komfortowy styl życia w zgodzie z wartościami, którymi są: rodzina, pasja, balans w życiu osobistym i zawodowym. Spełnia realne potrzeby Klientów, stawia na transparentność w komunikacji, do współpracy zaprasza osoby prawdziwe, spełnione, posiadające pasję i talent. Tatuum to nie chwilowa moda, ale projekty, które dzięki uniwersalnym fasonom i wysokiej jakości pozostają z klientami przez wiele sezonów. To miks oryginalnych druków, kolorów, materiałów, faktur i sprawdzonych krojów. Obecnie marka posiada blisko 100 salonów sprzedaży w Polsce, Czechach i na Węgrzech.

Jednym z wyróżników najnowszego kompleksu handlowo-rozrywkowego w Warszawie będzie Aleja Mody wzorowana na najlepszych przykładach znanych z pasaży handlowych. Ta część kompleksu, dzięki między innymi imponującym, wysokim na ponad 7,5-metra podwójnym witrynom (tzw. double shopfronts) kojarzyć się będzie z luksusowymi domami towarowymi z Paryża, Mediolanu czy Londynu. Poza zapewnieniem niespotykanej dotąd w obiektach handlowych możliwości ekspozycji nowych kolekcji i trendów, architekci zadbali również o widoczność witryn, które zobaczyć można z poziomu każdej kondygnacji.

Bielański kompleks należy do EPP i Echo Investment

Obiekt o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu projekt w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji Metro Młociny, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Docelowo kompleksem zarządzać będzie EPP. Echo Investment odpowiada natomiast całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl