Media Expert uruchamia nowy kanał komunikacji z klientami

Media Expert to sieć, która już od lat umiejętnie wykorzystuje technologię w swojej strategii sprzedażowej. Dotychczasowe rozwiązania, obejmujące formułę omnichannel, a także możliwość prezentacji produktów on-line przez konsultanta wyposażonego w kamerkę internetową, to tylko kilka z rozwiązań, które mają na celu zapewnienie komfortu zakupów. Katalog narzędzi sprzedażowych wzmacnia dziś możliwość skorzystania z Asystenta Google. Wystarczy użyć odpowiednich komend głosowych.

Od dziś, za pośrednictwem Asystenta Google klient może sprawdzić status zamówienia, przejrzeć aktualne promocje czy uzyskać kontakt z infolinią. Jak zapowiada sieć, usługa ma być konsekwentnie rozwijana i wkrótce może ułatwiać realizację zakupów wyłącznie poprzez komendy głosowe.

Porozmawiaj z Media Expert

Klient zaczyna od komendy „OKEY Google”, by uruchomić aplikację, a następnie wydaje polecenie „Porozmawiaj z Media Expert”. Usługa automatycznie przenosi użytkownika do kanału sieci. Od tego momentu, może wydając polecenia głosowe, sprawdzić status zamówienia i obejrzeć aktualne promocje. Wybór odpowiednich słów ułatwiają podpowiedzi, wyświetlane na urządzeniu mobilnym. Są wśród nich komendy: „sprawdź status zamówienia”, „pokaż ofertę” czy „numer Infolinii”.

– Proces wykorzystanie Asystenta Google w zakupach czy przeglądaniu oferty jest w początkowej fazie, ale deklaruję, że będziemy konsekwentnie pracować nad rozwojem tej usługi. Chcemy wdrażać rozwiązania, które zapewnią naszym klientom komfort i szybkość obsługi. Korzystanie z nowoczesnych rozwiązań to dla nas również okazja do technologicznego inspirowania naszych rodaków i zachęcania ich do eksperymentowania z innowacjami – mówi Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.

Przypomnijmy, że Asystent Google dostępny jest w Polsce dopiero od stycznia 2019 roku. Na dzień dzisiejszy aplikacja pomaga między innymi wypełniać codzienne obowiązki, sprawdzić prognozę pogody lub repertuar w kinie. Rozwiązanie zostało przyjęte przez ekspertów bardzo pozytywnie i ocenione, jako jeden z najciekawszych trendów technologicznych najbliższych lat. Sieć Media Expert wykorzystała tę prognozę zagospodarowując ją w swoich kanałach sprzedażowych oraz wyznaczając nowy kierunek w obszarze e-commerce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl