KiK: strategię tworzymy w oparciu o potrzeby klientów

Sklep KiK

Sieć KiK konsekwentnie realizuje strategię rozwoju i otwiera kolejne sklepy. Tylko w kwietniu zostało uruchomionych 5 nowych lokalizacji – wśród nich ósmy sklep w Warszawie i pierwszy sklep w Szczecinie. Te działania pozwoliły przekroczyć sieci liczbę 270 sklepów.

Do końca roku KiK planuje w Polsce otworzyć ich jeszcze co najmniej 40, a w najbliższych latach osiągnąć wynik około 650 sklepów.

KiK deklaruje, że obrana strategia rozwoju, cechująca się intensywną ekspansją w Polsce, wynika nie tylko z aktualnej sytuacji gospodarczej w Polsce, która sprzyja rozwojowi sieci detalicznych, ale przede wszystkim z chęci odpowiadania na potrzeby klientów.

Marcin Ostrowski z działu ekspansji sieci sklepów KiK
Marcin Ostrowski z działu ekspansji sieci sklepów KiK

– W kwietniu lista sklepów KiK powiększyła się o kolejne lokalizacje. Szczególnie cieszy nas otworzenie ósmego sklepu w stolicy, który jest także pierwszym w Warszawie sklepem wielkopowierzchniowym KiK (ma blisko 850 mkw.). Aktualnie jesteśmy na etapie intensywnej ekspansji, ale nie oznacza to, że pojawiamy się wszędzie i za wszelką cenę. Wybór danej lokalizacji każdorazowo jest poprzedzany dokładną analizą, szczególnie wtedy, gdy rozważamy otworzenie kolejnego sklepu KiK w danym mieście. Na bieżąco monitorujemy też opinie naszych klientów i staramy się odpowiedzieć na ich potrzeby. Otworzenie sklepu w miejscu, o które od dawna byliśmy pytani daje podwójną satysfakcję. Mieliśmy okazję ją odczuć właśnie w kwietniu, otwierając długo wyczekiwany przez klientów KiK w Szczecinie – mówi Marcin Ostrowski, expansion manager sieci sklepów KiK.

Nowe otwarcia i reopeningi KiK

Poza ósmym sklepem w Warszawie i pierwszym sklepem w Szczecinie, marka KiK w kwietniu otworzyła także sklepy w: Sokółce, Przemyślu i Aleksandrowie Łódzkim. Odbyły się również reopeningi, czyli ponowne otwarcia funkcjonujących sklepów w odświeżonej formie. Miały one miejsce w Starogardzie Gdańskim, Giżycku i Żorach.

KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 500 sklepów na terenie: Polski, Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Włoch. KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl