Weekday wchodzi na rynek Europy Środkowej. Pierwszy sklep w Warszawie już w tym roku

Salon Weekday

Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday otworzy swój pierwszy stacjonarny sklep w Europie Środkowej.

Zlokalizowany na trzech poziomach sklep zajmujący powierzchnię ponad 450 mkw. zaoferuje klientom unikatową kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans. Pierwszy salon zostanie otwarty w stolicy.

Weekday to szwedzka marka modowa, której minimalistyczne kolekcje inspirowane są popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Ubrania i akcesoria, które klienci mogą znaleźć w sklepach Weekday, mają zachęcać do otwartości i wyrażania siebie poprzez modę. Założona w 2002 roku marka do tej pory obecna była w 19 krajach, z których w jedynie 10 posiadała swoje sklepy stacjonarne. W przypadku pozostałych rynków, w tym Polski, oferowała wyłącznie dostawę online. Weekday oferuje klientom unikatową kolekcję odzieży damskiej i męskiej oraz akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne.

Weekday otworzy pierwszy salon w Polsce

W związku z ekspansją marki oraz potencjałem, jaki dostrzegła w Europie Środkowej, pierwszy, flagowy sklep Weekday powstanie w Warszawie, w zrewitalizowanej przestrzeni na Powiślu. Na 3 poziomach, w wyjątkowych postindustrialnych wnętrzach, klienci będą mogli kupić ubrania i akcesoria marki, a także zainspirować się skandynawskim minimalizmem.

Przypomnijmy, szwedzka Grupa H&M osiągnęła w I kwartale 2019 roku, liczonym od 1 grudnia 2018 do 28 lutego 2019 roku, 10 proc. wzrost przychodów. Wyniosły one ponad 51 mld koron szwedzkich, czyli przeszło 4,8 mld euro. Licząc w walutach lokalnych sprzedaż netto w tym okresie wzrosła o 4 proc. W 2018 roku sieć sprzedaży H&M w Polsce poszerzyła się o 11 lokalizacji. Łącznie szwedzka sieć posiada w naszym kraju 186 sklepów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl