Wittchen zwiększa przychody

wittchen-manufaktura

Spółka Wittchen S.A., właściciel marki i sieci sklepów z galanterią skórzaną, osiągnęła w kwietniu 2019 r. skonsolidowane przychody ze sprzedaży (łącznie wszystkie segmenty) na poziomie 16 mln zł. To wzrost o 9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Przychody ze sprzedaży w segmencie detalicznym spółki w kwietniu 2019 roku wyniosły 13,5 mln złotych. Tym samym przychody wzrosły o 11 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, kiedy spółka odnotowała sprzedaż na poziomie 12,2 mln zł. Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną.

Narastająco w okresie od stycznia do końca kwietnia skonsolidowane przychody ze sprzedaży spółki Wittchen wyniosły 66,9 mln zł, czyli wzrosły o 16 proc. rok do roku. Segment detaliczny w tym okresie wypracował przychody na poziomie 58,5 mln zł.  To wzrost o 15 proc.

Wittchen ma 100 sklepów

Wittchen S.A. jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Rafała Wittchena, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.

Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje 99 sklepów i wysp Wittchen. Spółka na początku tego roku uruchomiła serwis internetowy w nowej responsywnej odsłonie (RWD). Nowa wersja serwisu oprócz podstawowej funkcjonalności pozwalającej na pełne dostosowanie prezentowanych treści do różnych wersji urządzeń mobilnych zwiększa także funkcjonalność i wydajność sklepu internetowego.

W 2018 roku przychody ze sprzedaży Grupy wyniosły 245 mln zł co stanowi zwiększenie o 14 proc. w porównaniu do roku poprzedniego, a wynika ze wzrostu w kanale detalicznym, który wyniósł 18 proc. Wzrost sprzedaży przy rosnącej marży pozwolił na realizację wyniku EBITDA na poziomie 45,5 mln zł, co stanowi wzrost o 13 proc. w stosunku do roku ubiegłego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl