Neinver i Factory wyróżnieni przez branżę

factory-annopo-neinver

Neinver i Factory zdobyły prestiżowy tytuł Superbrands 2019. To szczególne wyróżnienie branży marketingu dla najsilniejszych marek na rynkach światowych.

– Marka Neinver jest obecna w Polsce już od 19 lat. W tym czasie zyskała pozycję cenionego dewelopera i zarządcy branży centrów wyprzedażowych, a także rzetelnego partnera biznesowego i eksperta dla kontrahentów w kraju, a także za granicą – mówi Wincenty Zawadzki, Brand Manager Neinver w Europie.

Neinver w Polsce stworzył rynek profesjonalnych centrów outlet, korzystając z najlepszych doświadczeń obecności na wielu rynkach europejskich. Firma świętuje w tym roku 50. rocznicę powstania. „Marketingowy Oskar” trafił do marki Neinver po raz pierwszy. Z kolei Factory zdobyło statuetkę Superbrands po raz trzeci. To najlepiej rozpoznawalna marka outletów w kraju, odwiedzanych każdego roku przez kilkanaście milionów klientów.

Neinver kreuje pozytywne doświadczenia zakupowe

Firma Neinver stworzyła pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – warszawskie Factory Ursus, które do dzisiaj pozostaje najbardziej rozpoznawalnym obiektem tego formatu w kraju, a także kolejne w stolicy – Factory Annopol oraz centra w Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Neinver kreuje pozytywne doświadczenia zakupowe, wyznaczając kierunki zmian i rozwoju dla całego sektora outletowego w Polsce, a także na wielu rynkach europejskich. Menadżerowie firmy to grupa cenionych ekspertów z niemal wszystkich ważnych obszarów branży: zarządzania, najmu, inwestycji oraz marketingu. Firma wprowadza do Polski nowe marki modowe, które niejednokrotnie debiutują w jej obiektach handlowych w skali ogólnopolskiej i lokalnej.

Neinver jest wiodącym operatorem rynku centrów wyprzedażowych w Europie oraz liderem w Polsce i Hiszpanii. Firma działa obecnie w sześciu krajach starego kontynentu, a do jej centrów przyjeżdża każdego roku ponad 42 mln klientów. Neinver posiada dwie własne marki outletowe – Factory oraz The Style Outlets. Wartość sprzedaży w obiektach hiszpańskiego dewelopera i zarządcy osiągnęła w ubiegłym roku poziom 970 mln euro. Na co dzień Neinver współpracuje z ponad 800 markami lokalnymi i światowymi wielu branż. W tym roku firma świętuje 50-lecie powstania na rynku europejskim.

Factory: największa sieć outletów w Polsce

Factory, również nagrodzone statuetką Superbrands, to największa sieć outletów w Polsce – ceniona i bardzo dobrze rozpoznawalna marka, kojarząca się nieodłącznie z atrakcyjną ofertą mody, sportu, obuwia i akcesoriów w  stale obniżonych cenach, z segmentu mid-mass market i premium. Outlety Neinver w Polsce odwiedziło w minionym roku ponad 11 mln klientów. Poziom najmu w obiektach sięga 100 procent.

– Factory to dzisiaj silnie zakorzeniona marka w świadomości jej klientów i uczestników rynku, budząca szereg pozytywnych skojarzeń związanych z modą, atrakcyjnymi cenami i dobrymi emocjami towarzyszącymi zakupom – podsumowuje Wincenty Zawadzki.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl