Iperfumy.pl to teraz Notino. Rusza rebranding

Na początku sprzedawaliśmy tylko perfumy, stąd nazwa iperfumy.pl. Od 15 lat poszerzamy naszą ofertę o kosmetyki do włosów, makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała. Rozwinęliśmy działalność w 22 krajach i chcemy wszędzie mieć tę samą nazwę. Iperfumy.pl to obecnie Notino, największy w Europie sklep z perfumami i kosmetykami – informuje sieć. Pierwszy punkt pod indywidualną marką Notino otwarty został 15 maja br. w jednej z warszawskich galerii handlowych. Kolejny wkrótce pojawi się w Katowicach.

Obecnie sprzedaż prowadzona jest w sumie w ośmiu punktach sprzedaż w największych miastach Polski – Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Gdańsku.  Salony sieci mają ok. 200 -240 mkw. powierzchni. Liczba tych punktów systematycznie rośnie. Pierwszy salon stacjonarny powstał w połowie listopada 2017 roku w centrum handlowym Posnania.

Sieć sprzedaży w 22 krajach

Perfumeria internetowa Iperfumy.pl działa na rynku od 2004 roku. Obecnie firma Notino s.r.o. prowadzi największą sieć perfumerii internetowych w Europie Środkowej. Firma działa w 22 krajach. We wszystkich krajach zajmuje czołową pozycję jeśli chodzi o obroty i ilość obsłużonych klientów – tylko w Polsce ma 2,5 mln klientów.

Do niedawna Iperfumy prowadziło wyłącznie sprzedaż internetową. Zamówione na stronie produkty były wysyłane bezpośrednio do odbiorców. Z czasem trwania działalności, zaczęły powstawać punkty stacjonarne, w których można było nie tylko odebrać osobiście swoje zamówienie, ale także dokonać bezpośredniego zakupu. Jednakże, oferta online jest znacznie szersza niż to, co sieć oferuje stacjonarnie. W punktach stacjonarnych można zazwyczaj kupić najbardziej popularne i najczęściej wybierane przez klientów zapachy.

To, co skłania klientki i klientów do zakupów w takim miejscu jak drogeria internetowa to głównie atrakcyjne i wysoce konkurencyjne ceny, oraz to, że złożone zamówienie jest gotowe do obioru zazwyczaj w ciągu 1-2 dni. Kolejnym aspektem, który sprawia, że marka Notino została tak chętnie przyjęta w Polsce jest wysoka jakość obsługi klienta. W punktach Notino można nie tylko odebrać zamówienie i dokonać zakupu. Na miejscu, można też uzyskać profesjonalne i praktyczne porady w zakresie makijażu, stylizacji włosów, pielęgnacji twarzy i ciała.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl