Wrocław Fashion Outlet odnotowuje dwucyfrowy wzrost sprzedaży

Wrocław Fashion Outlet

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży względem 2018 i utrzymujący się silny trend wzrostowy odwiedzalności –  to główne efekty pozytywnych zmian jakie Wrocław Fashion Outlet przechodzi w związku z przyjętą strategią biznesową.

Pierwsze cztery  miesiące 2019 roku jedyne centrum ouletowe na Dolnym Śląsku zalicza do bardzo udanych. – Mimo mniejszej liczby niedziel handlowych w porównaniu z ubiegłym rokiem cieszymy się z wysokich, dwucyfrowych, +11 proc., wzrostów sprzedaży oraz zwiększonej liczby odwiedzających nas klientów. W okresie od stycznia do końca kwietnia odwiedziło nas aż 800 tys.   gości – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju oparta m.in. na wzmacnianiu tzw. brand mixu poprzez wprowadzanie nowych marek, rozbudowanie sektora Food&Beverage oraz dostosowanie wielkości wynajmowanej powierzchni do potrzeb naszych partnerów i potencjału danej marki jest dziś optymalna. Najlepszym dowodem tego są coraz liczniej odwiedzający nas goście oraz rosnąca sprzedaż na odwiedzającego: +9 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Nowi najemcy Wrocław Fashion Outlet

W ciągu kilku ostatnich miesięcy do grona najemców Wrocław Fashion Outlet  dołączyły m.in. marki: Lacoste, Scotch&Soda, Trussardi, W. Kruk czy Lindt. Centrum poszerzyło również ofertę gastronomiczną o dwie nowe restauracje: Wasabi Sushi oraz restaurację Pasibus z ogródkiem zewnętrznym, w którym można się cieszyć posiłkiem również w niehandlowe niedziele. Niemałe znaczenie miało również otwarcie salonu Nike w nowej lokalizacji, w najnowszym koncepcie na dwukrotnie zwiększonej powierzchni.

– Wrocław Fashion Outlet to obiekt w pełni skomercjalizowany, co jest doskonałym świadectwem wystawionym dla centrum również przez naszych parterów biznesowych. Liderzy w swoich branżach na polskim rynku – marki takie jak Kazar, Triumph czy Coccodrillo zdecydowały się kontynuować z nami wieloletnią współpracę, inwestując w 2019 roku w otwarcie odnowionych salonów w swoich najlepszych konceptach – dodaje Ewa Pawłowska, dyrektor ds. leasingu Wrocław Fashion Outlet.

Nadchodzące miesiące to dla Wrocław Fashion Outlet czas kolejnych, równie dynamicznych i pozytywnych zmian. – W planach są kolejne otwarcia ciekawych marek, nowego placu zabaw dla najmłodszych, ukończenie prac remodelingowych części wspólnych, które po metamorfozie będą stanowiły jeszcze doskonalszą oprawę dla naszych najemców oraz umilą i wydłużą czas spędzany przez klientów w naszym centrum – zapowiada Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Ponadto do wakacji wdrożymy unikatowy program lojalnościowy, który z powodzeniem wspiera już parterów biznesowych we wszystkich centrach z portfolio VIA Outlets w Europie.

14 tys. mkw. GLA Wrocław Fashion Outlet

Wrocław Fashion Outlet to jedyne centrum typu outlet w regionie dolnośląskim. Na prawie 14 tys. metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Nike, Levi’s, Lacoste, Trussardi, Guess, Lindt, New Balance, Scotch & Soda, Adidas, Marc O’Polo i Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1200 miejsc pozwalają klientom w dogodny sposób cieszyć się dostępnymi promocjami.

Właścicielem Wrocław Fashion Outlet jest VIA Outlets – rozwijający się operator na rynku outletów premium w Europie, działający od 2014 roku. To spółka joint venture pomiędzy APG, Hammerson, Value Retail i Meyer Bergman. Aktualnie posiada portfolio 11  modowych outletów premium w Europie, oferując ponad 260 tys. mkw. powierzchni pod wynajem i ponad 1,1 tys. sklepów w 9 europejskich krajach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl