Gemini Park Tychy: sieć Konsimo debiutuje na Śląsku

konsimo-gemini-park-tychy

Gemini Park Tychy rozwija swoją ofertę z segmentu „home”. Centrum handlowe podpisało umowę najmu z dyskontem wnętrzarskim Konsimo. Otwarcie nowego sklepu zaplanowano na czerwiec br. Będzie to pierwszy sklep tej marki na Śląsku.

Największe centrum handlowe w Tychach poszerza dostępną u siebie ofertę wyposażenia wnętrz. Sklepy z meblami i dodatkami do domu zajmują tam już ponad 15 proc. powierzchni leasingowej. Swoje salony w Gemini Park mają m.in. Jysk, Komfort, Komfort Łazienki, Home&You, Homla, ale także Pepco, TEDi czy TK Maxx.

Nowy sklep w ofercie Gemini Park Tychy

Od czerwca oferta ta poszerzy się dodatkowo o jeden z największych sklepów segmentu „home” w tyskiej galerii. Gemini Holding, właściciel obiektu, podpisał właśnie umowę najmu z marką  Konsimo. Ulokuje ona w centrum handlowym salon mający aż 587 mkw. Będzie to pierwszy salon brandu na Śląsku.

– Sklepy z wyposażeniem wnętrz należą dziś do najchętniej odwiedzanych przez klientów Gemini Park. Dlatego naturalnym dla nas krokiem jest stały rozwój tego niezwykle atrakcyjnego zakupowo segmentu – mówi Daniel Słuchocki, dyrektor ds. komercjalizacji Gemini Holding. – Jednocześnie staramy się dywersyfikować ofertę tak, aby kolejne marki, jakie zapraszamy do współpracy, były unikalne w skali regionu, ale też dopełniały zastany już tenant-mix. Tym samym tworzymy naszym klientom jedną z najciekawszych ofert „home” w tej części Śląska – dodaje.

Konsimo debiutuje na Śląsku

I faktycznie, Konsimo wniesie wiele nowego do oferty Gemini Park. Planowany sklep to zupełnie nowy koncept dyskontu wnętrzarskiego, który łączy w jednym miejscu wszelki asortyment niezbędny do urządzenia i dekoracji domu lub mieszkania. W jego ofercie można znaleźć meble, w tym meble dla dzieci, oświetlenie, tekstylia, dywany, ceramikę, ale także naczynia kuchenne i dekoracje. Bogata oferta salonu umożliwi klientom urządzenie m.in. pokoju dziennego, jadalni, pokoju dla dziecka czy sypialni.

– Klienci na pewno będą zaskoczeni ofertą, nie tylko ze względu na jej różnorodność, ale przede wszystkim na najniższe na rynku ceny za produkty wysokiej jakości do wyposażenia domu. Wyróżnikiem salonu będzie także dostępność całej oferty od ręki, coś co jest charakterystyczne dziś tylko dla największych graczy rynkowych tego segmentu  – zapowiada Agnieszka Glicner, przedstawicielka marki Konsimo.

Sam salon ma być podzielony na kilka zróżnicowanych stylistycznie stref, z których każda ma być wewnętrznie spójna i oferować wyposażenie w danej stylistyce.  – Jestem pewna, że każdy klient znajdzie coś interesującego w co najmniej jednej z tych stref. Co więcej, w przynajmniej jednej poczuje się prawdziwym stylistą swojego domu, bo oferowane produkty podpowiadają udane zestawienia i dają prawdziwą satysfakcję tworzenia oraz dekorowania przestrzeni – dodaje.

Tychy przyciągają najemców

Nowy sklep trafia na chłonny rynek. Już ponad 50 proc. klientów Gemini Park stanowią rodziny z dziećmi. Centrum handlowe jest chętnie odwiedzane nie tylko przez mieszkańców Tychów, ale także przez mieszkańców kilkudziesięciu ościennych miejscowości, w tym m.in. Mikołowa, Pszczyny, Bierunia, Lędzin, Oświęcimia, a nawet Katowic.  Dla wielu z nich to dziś centrum handlowe pierwszego wyboru.

Ten element, ale także dynamicznie rozwijająca się oferta „home” miały znaczący wpływ na decyzję marki.  – Konsimo prowadzi ekspansję w Polsce skupiając się w pierwszej kolejności na największych miastach oraz na najważniejszych regionach, w tym na Górnym Śląsku – mówi Agnieszka Glicner.

– Wybór Gemini Park Tychy poprzedzony był analizą otoczenia samego obiektu, a także potencjału dalszego napływu klientów z dalszych obszarów. Obecność w Gemini Parku najważniejszych na rynku handlowym detalistów w kategorii wyposażenia domu również miało znaczący wpływ na naszą decyzję o otwarciu w Tychach – dodaje.

Zdaniem Daniela Słuchockiego, Gemini Park to idealna lokalizacja dla tego typu marki. – Gemini Park to nowoczesna galeria, która swoją działalność opiera na rodzinnej ofercie. Jednym z jej kluczowych elementów, który dziś przyciąga tysiące klientów każdego miesiąca jest kompleksowa oferta „home”. Jej dopełnienie sprawi, ze nasi klienci zyskają kolejny ważny powód do wizyt. Ponadto będą mieli dostęp do jeszcze bardziej kompleksowej oferty tego segmentu – mówi.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl