Biedronka rozwija sieć punktów w formacie 2.0

Biedronka we Wrocławiu

Od 16 maja br. klienci Biedronki mogą robić zakupy w nowo otwartym sklepie sieci w centrum handlowym przy ul. Paprotnej 7 we Wrocławiu.

Powierzchnia Biedronki przy ul. Paprotnej w dzielnicy Psie Pole to ponad 1,5 tys. mkw., a jej sala sprzedaży liczy ok. 990 mkw. W placówce zamontowano 6 kas. We wnętrzu znalazły się nowoczesne chłodziarki z drzwiami, pozwalającymi w jeszcze większym stopniu zachować ciąg chłodniczy produktów. Nowoczesne wnętrze placówki zostało ozdobione czarno-białymi, stylowymi zdjęciami Wrocławia.

Biedronka 2.0

Wrocławska Biedronka powstała w nowym formacie 2.0, który oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. W sklepie zostały wydzielone nowe strefy z pieczywem, owocami i warzywami oraz  kosmetykami. Oznaczone są też moduły z artykułami promocyjnymi. Klienci tej placówki będą mogli również skorzystać z szerokiej oferty ponad 200 artykułów sprzedawanych na wagę, w ramach oddzielnego stoiska mięsno-wędliniarskiego: mięs, wędlin, serów i gotowych produktów.

– Wrocławskie Psie Pole to miejsce z długą i niezwykle ciekawą historią. Jeszcze  nie tak dawno temu było ono oddzielnym miasteczkiem. Teraz otwieramy tu Biedronkę. W nowym sklepie naszej sieci można znaleźć wszystko, czego konsumenci – nawet ci najbardziej wymagający – oczekują od nowoczesnej i przyjaznej sieci handlowej – mówi Cezary Kucper, menedżer ds. marketingu operacyjnego we Wrocławiu.

Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej ponad 2,9 tys. sklepów zlokalizowanych w ponad 1,1 tys. miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od ponad 20 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl