Nowy park handlowy w Gorzowie Wielkopolskim. Napollo zabezpiecza grunt pod inwestycję

N-Park, Gorzów Wielkopolski

Firma Napollo zabezpieczyła grunt pod realizację kolejnego parku handlowego typu convenience. Najnowszy N-Park zaplanowany jest w liczącym ponad 125 tys. mieszkańców Gorzowie Wielkopolskim. Obecnie trwa proces komercjalizacji obiektu, którego otwarcie zaplanowano na koniec 2020 r.

Projektowana powierzchnia najmu N-Parku to ok. 6,5 tys. mkw. Znaleźć się tu mają m.in. market spożywczy, elektroniczny, sklep sportowy, z modą rodzinną i akcesoriami, z wyposażeniem wnętrz, księgarnia, usługi i gastronomia. Parking naziemny zaplanowany jest na ok. 180 miejsc postojowych.

N-Park powstanie w północno-wschodniej części miasta wojewódzkiego, przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych, ul. Pomorskiej, w otoczeniu dużych osiedli mieszkaniowych i znaczących zakładów pracy. W bezpośrednim sąsiedztwie znajdują się przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych. Lokalizacja ta jest już znaną destynacją zakupową w mieście, a dzięki N-Parkowi, zostanie wzbogacona o nowy, wielobranżowy komponent.

Lokalizacja najnowszej inwestycji firmy Napollo

– Usytuowanie i projekt N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim bardzo dobrze wpisują się w koncept obiektu oferującego wygodne zakupy i potrzebne usługi blisko domu klienta – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Napollo. – Centrum powstanie w otoczeniu gęstej zabudowy mieszkaniowej. W strefie jego bezpośredniego oddziaływania, do 10 minut drogi, mieszka ok. 60 tys. osób. Zaprojektowany tenant-mix to asortyment w głównych kategoriach produktowych, zaspokajających zarówno codzienne potrzeby zakupowe jak i incydentalne oraz specjalistyczne – dodaje Dorota Beltrani.

Poza Gorzowem Wielkopolskim, w najbliższych dwóch latach zaplanowane są uruchomienia kolejnych N-Parków m.in. we Wrocławiu, przy ul. Maślickiej (III kw. 2019 r.), w Łanach na granicy Wrocławia, Gdańsku i Jelczu-Laskowicach. Oznaczać to będzie przekroczenie 100 tys. mkw. łącznej powierzchni najmu w portfelu inwestycji handlowych Napollo.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Firma rozwija koncept obiektów handlowych typu convenience, czyli wygodnych zakupów blisko domu, w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format obecnie realizowanych parków handlowych pod marką N-Park zastąpił wcześniej wprowadzone przez firmę na rynek Centra Zakupów. N-Parki działają już m.in. w Warszawie, Wrocławiu, aglomeracji warszawskiej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl