Marka Gagliardi debiutuje w Polsce. Otworzy pierwszy butik w Galerii Młociny

W Galerii Młociny swój debiut na polskim rynku zaliczy Gagliardi, marka od ponad sześćdziesięciu lat projektująca i szyjąca dla mężczyzn, dla których liczy się styl, dobre krawiectwo i wysoka jakość. Butik, o powierzchni 91 metrów kwadratowych, wprowadzi się na Aleję Mody. Najnowsze centrum handlowo-rozrywkowe w Warszawie otworzy się już 23 maja.

– Polski debiut to bardzo istotny krok w strategii rozwoju marki. Zależało nam, żeby drzwi na rynek z tak dużym potencjałem otworzyć w miejscu kojarzonym z modą i trendami. Właściciele Galerii Młociny kompletując niezwykle ciekawą listę najemców, ale też aranżując Aleję Mody z ogromnymi witrynami dają nam tego gwarancję – mówi Joanna Ragonesi, Manager ds. Ekspansji marki na rynek polski, Gagliardi.

Ciekawe doświadczenia ze światem mody i krawieckim rzemiosłem Salvatore Borga, założyciela marki, pozwoliły wypracować własny, wyjątkowy styl. Łączy on w kolekcjach włoską elegancję i lekkość z formalnymi akcentami mody brytyjskiej. Obecnie, pod szyldem Gagliardi w całej Europie działa 29 sklepów, a największą popularnością marka cieszy się na rodzimej Malcie, w Skandynawii i na Wyspach Brytyjskich.

Gagliardi ma 29 sklepów w Europie

– Butik Gagliardi to bardzo ciekawy punkt w Alei Mody. Z pewnością przyciągnie eleganckich, wyjątkowo dobrze ubranych mężczyzn. Szczególnie, że na naszym rynku nie często debiutują marki z ofertą adresowaną do mężczyzn, która jest tak bogata i cechuje się tak wysoką jakością – mówi Marcin Kopczyk, senior leasing manager, Dział Wynajmu Centrów Handlowych, Echo Investment.

Premierowy salon Gagliardi będzie prawdziwą perełką. Podobnie jak w butikach znanych z renomowanych ulic handlowych, we wnętrzu sklepu na Bielanach znajdą się eleganckie, masywne meble wykonane z drewna, a kameralny nastrój podkreśli ciepłe, rozproszone światło padające między innymi z klasycznych żyrandoli. Na półkach i wieszakach w Gagliardi zawisną świetnie skrojone garnitury z najlepszych gatunkowo wełny, bawełny czy lnu. W butiku nie zabraknie również klasycznych koszul, koszulek polo, płaszczy i kurtek. Gagliardi na Bielanach pomoże także skompletować zestaw na wieczorne wyjście. Stylowi mężczyźni będą przebierać w różnych smokingach, frakach, wizytowych koszulach i muszkach. Do butiku marki, założonej przez Salvatore Borga w 1964 roku na Malcie, z pewnością przyciągać będą również świetne jakościowo buty, a także bardzo bogata oferta niezbędnych dodatków.

Galeria Młociny oferuje 76 tys. mkw. GLA

Obiekt o powierzchni handlowej 76 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl