Sieć u Lodziarzy wprowadza mobilną aplikację

Nowa aplikacja Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” pozwala śledzić pojawiające się smaki, wyszukiwać lodziarnie, a także korzystać z atrakcyjnych zniżek. Teraz dzięki aplikacji klient w wygodny sposób sprawdzi, gdzie znajduje się najbliższa Wytwórnia Lodów Polskich – to praktyczne rozwiązanie, szczególnie podczas wakacji, służbowego wyjazdu czy rodzinnych spacerów.

Lodziarze dzięki aplikacji powiadomią również o wszystkich dostępnych smakach. Klient może nie tylko czytać opisy konkretnych lodów, ale także oceniać ulubione desery, przyznając określoną liczbę gwiazdek. Nowe propozycje są na bieżąco aktualizowane.

– Już teraz przedstawiliśmy użytkownikom kilkadziesiąt różnych smaków – od klasycznej śmietanki i truskawki po desery o smaku słonego karmelu, sezamu z rozmarynem czy migdała z solą – mówi Magdalena Kwiatkowska, manager rozwoju sieci.

Na użytkowników aplikacji czekają także specjalne rabaty. Wystarczy aktywować kupon i kupić wybrane desery ze zniżką. Aby mieć łatwy dostęp do ulubionych promocji, możemy zapisać je w oddzielnej zakładce.

– Posiadacze naszej aplikacji mają możliwość ustawienia sobie powiadomień, które przypomną im o smaku dnia, eventach czy każdej nowej promocji, która jest dostępna w najbliższej lodziarni – mówi Magdalena Kwiatkowska.

Z aplikacji dowiemy się także, czy w naszej okolicy szykuje się otwarcie i co nowego słychać u Lodziarzy. Aplikacja dostępna jest w dwóch wersjach, zarówno dla telefonów na Android, jak i iPhone.

Przypomnijmy, u Lodziarzy to polska grupa lodziarni serwująca naturalne, rzemieślnicze lody. Sieć jest rozwijana w oparciu o system franczyzowy i w czterech formatach – otwierane są ic-trucki, wyspy lodowe, stacjonarne lodziarnie oraz lodziarnie z wytwórnią lodów na miejscu. Aktualnie działa ok. 90 lokalizacji franczyzowych. Właścicielem sieci jest Multi Ice Radosław Charubin SC.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl