Sieć u Lodziarzy rozpoczyna sezon nowymi otwarciami

U Lodziarzy – lodziarnie oferujące tradycyjne desery – spotkamy m.in. w Poznaniu, Warszawie, Gdyni czy Giżycku. W sumie na mapie kraju pojawi się kilkanaście kolejnych punktów sprzedaży. Klienci będą mogli spróbować tam nie tylko nietypowych smaków lodów, ale także napić się wysokiej jakości kawy.

Sieć Wytwórnia Lodów Polskich „u Lodziarzy” jest rozwijana w czterech formatach – otwierane są wyspy lodowe, stacjonarne lodziarnie oraz lodziarnie z wytwórnią lodów na miejscu. Pierwszy lokal sieci został otwarty w 2015 roku w Białymstoku, a dziś działa ok. 60 lokalizacji franczyzowych. Nowych punktów handlowych regularnie przybywa.

Zmiany u Lodziarzy

To, co niezmiennie wyróżnia lody z Wytwórni to  oryginalna, polska receptura ich przygotowywania, która powstała w okresie międzywojennym. Dzięki wykorzystaniu odpowiedniej technologii, twórcom lodziarni udało się odtworzyć ich smak i konsystencję.

– Tej wiosny chcemy zaproponować naszym gościom dwie wyjątkowe mieszanki kaw, stworzone specjalnie na potrzeby naszej Wytwórni – mówi Magdalena Kwiatkowska, manager rozwoju sieci. – Są to świeżo palone, aromatyczne kawy, o lekko orzechowych lub korzennych nutach. Ciepłe, pobudzające napoje to naszym zdaniem idealny dodatek do orzeźwiających deserów.  Lodziarze nie zapomnieli także o swoich najmłodszych klientach. Specjalnie z myślą o nich przygotowali nowy deser. – Deser Junior składa się z malutkich gałeczek lodów, umieszczonych w jednym waflu. Dzięki temu rozwiązaniu łakomczuchy mogą za jednym zamachem spróbować kilku smaków – tłumaczy Magdalena Kwiatkowska.

Prace nad nowymi recepturami trwały w Wytwórni już od jesieni. Do tej pory można było spróbować lodów o  smaku sera korycińskiego, Żubrówki czy sękacza. – Tego lata zaskoczymy naszych klientów kolejnymi, kreatywnymi propozycjami. Wśród nich znajdzie się coś dla koneserów nietypowych połączeń, mniej lub bardziej tradycyjnych sorbetów oraz okraszona alkoholem propozycja tylko dla dorosłych. Na razie nie chcemy jednak zdradzać żadnych szczegółów. Smaki to zawsze nasza słodka tajemnica – podsumowuje Magdalena Kwiatkowska.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl