Anna Lewandowska otworzy autorski koncept gastronomiczny w Galerii Młociny

W wielofunkcyjnym kompleksie handlowo-rozrywkowym znana trenerka fitness i popularyzatorka zdrowego stylu życia otworzy Healthy Store by Ann. Będzie to druga w Warszawie kawiarnia połączona ze sklepem, pod którą podpisze się Anna Lewandowska. Największy obiekt handlowy zbudowany w Warszawie w ostatnich 15 latach otworzy swoje drzwi już 23 maja.

Lokal, w którym będzie można kupić zdrowe smoothie, soki wyciskane metodą cold press, musli, ekologiczne masła i oleje, a także smakołyki i przekąski ze znaną już etykietą Foods by Ann, zajmie prawie 50 metrów kwadratowych i zamelduje się na drugim piętrze. Lokal będzie można znaleźć w Hali Hutnik, jednej z części strefy gastronomicznej centrum nazwanej Spotkania i Dania. Przestrzeń zaaranżowaną w industrialnym, surowym klimacie nawiązującym do pobliskiej huty wypełnią między innymi masywne, drewniane wspólne stoły i food trucki. W nowoczesnym i kameralnym wnętrzu Healthy Store’u będzie można również zamówić różaną kawę, kolorowego super bowla – czyli miskę z pożywnymi dodatkami – albo jedno z kilku serwowanych na ciepło śniadań.

– Cieszymy się, że nasz kolejny Healthy Store wystartuje właśnie w takim miejscu, jak Galeria Młociny. Nowoczesnym, przyjaznym, z ciekawą i bardzo różnorodną ofertą gastronomiczną. Z naszymi lokalizacjami celujemy w miejsca otwarte na szerokie grono odwiedzających – podkreśla Karol Błaszczyk, współzałożyciel Foods by Ann.

Marka Foods by Ann powstała w 2016 roku. Od samego początku produkty sygnowane nazwiskiem Anny Lewandowskiej mają pokazywać, że zdrowe nawyki żywieniowe nie muszą kojarzyć się jedynie z niesmaczną dietą i wyrzeczeniami. Obecnie, w portfolio marki znajduje się ponad 100 produktów.

– Od początku tak staraliśmy się ułożyć listę najemców Galerii Młociny, żeby każdy odnalazł na niej coś dla siebie. Naturalne, że nie mogliśmy pominąć osób stawiających na aktywny i zdrowy styl życia. Lokal Anny Lewandowskiej na pewno doskonale zgra się jednym z największych i najnowocześniejszych klubów fitness, które niebawem otworzymy na Bielanach – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

Galeria Młociny oferuje 76 tys. mkw. GLA

Obiekt o powierzchni handlowej 76 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl