CCC stawia kolejne kroki w Europie

CCC konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży nie tylko w Polsce, ale również w całej Europie. W I kwartale 2019 roku firma otworzyła więcej sklepów za granicą, niż w kraju. Kolejne miesiące przynoszą potwierdzenie tego trendu.

W połowie maja CCC otworzyło kolejny sklep na rynku chorwackim. Obecnie w tym kraju znajduje się już ponad 20 sklepów sieci CCC.

– Właśnie uruchomiliśmy największy sklep CCC w stolicy Chorwacji. Lokal w Zagrzebiu ma niemal 1 tys. mkw. powierzchni i został stworzony według nowego konceptu Premium. Sklep mieści się w centrum handlowym Arena Park – komentuje Gerald Zimmermann, który jest odpowiedzialny za rozwój marki CCC na rynkach austriackim, słoweńskim, chorwackim i niemieckim.

CCC rozwija się w regionie CEE

To nie jedyne otwarcia nowych sklepów CCC w Europie, które miały ostatnio miejsce. W kwietniu w Ljubljanie został uruchomiony największy salon marki CCC w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

– Sklep w centrum handlowym Citypark ma 2,1 tys. mkw. powierzchni i jest urządzony w najwyższym standardzie. Jesteśmy dumni, że udało się go otworzyć w 8 tygodni od przekazania nam lokalu – skomentował otwarcie salonu w Ljubljanie Gerald Zimmermann.

Również w Odessie, w centrum handlowym City Center, otwarty został kolejny sklep marki CCC na rynku Ukraińskim. Polska marka prowadzi na tamtejszym rynku również sprzedaż online. Obecnie na rynku ukraińskim znajduje się 6 placówek handlowych działających pod szyldem CCC. Są one prowadzone za pośrednictwem franczyzy. Sprzedaż obuwia prowadzona jest również przez kanał e-commerce pod domeną www.eobuv.com.ua.

Łącznie Grupa CCC jest obecna już w 23 krajach – w 18 sprzedaż prowadzona jest w przeszło 1100 sklepach stacjonarnych, a w 15 poprzez kanał online. I kwartał 2019 roku stał pod znakiem dalszej ekspansji na zagranicznych rynkach. Grupa powiększyła się o 2 salony w Rosji, 1 salon w Rumunii, Słowacji i Bułgarii. W tym okresie na rynku polskim liczba sklepów zwiększyła się o jeden, a także kolejny salon stacjonarny e-obuwie. Ponadto, Grupa dokonała przejęcia spółki Gino Rossi, co powiększyło sieć sprzedaży o 72 salony tej marki.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl