Echo Investment: Galeria Młociny zyskuje markę Taranko

Galeria Młociny

Do grona najemców Galerii Młociny dołączyła znana polska marka odzieżowa z Gdańska – Taranko. Ekskluzywny, ponad stumetrowy butik z segmentu premium będzie współtworzył Aleję Mody. Poziom wynajmu Galerii Młociny, której budowę na 5-hektarowej działce przy Trasie Mostu Marii Skłodowskiej-Curie kończy Echo Investment, przekroczył 98 proc. Otwarcie obiektu zaplanowana na 23 maja br.

– Galeria Młociny ma wszystko co potrzebne, żeby już niedługo stać się jednym z najmodniejszych miejsc w Warszawie. Za sprawą Alei Mody udało nam się przenieść pod dach kompleksu handlowego rozwiązania spotykane dotychczas wyłącznie na ulicach handlowych, w tym między innymi przestronne, wysokie na prawie osiem metrów witryny. Stworzyliśmy przestrzeń, w której modne marki, w tym Taranko, będą mogły rozwinąć skrzydła – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

W salonie Taranko, rodzinnej marki z wieloletnimi tradycjami krawieckimi, będą dominować różne odcienie bieli i czerni. Pojawią się też elementy w kolorach szarości i beżu. W najnowszym butiku na klientki będzie czekać szeroki wybór najwyższej jakości odzieży, doskonałych sukienek, sztych w Polsce, uzupełniony o wysokiej jakości akcesoria. Sąsiadami ponad 100-metrowego sklepu będą salony innych renomowanych marek odzieżowych dla kobiet, Hexeline i Molton.

– Na otwarcie Galerii Młociny patrzymy jak na bardzo ważny, handlowy debiut sezonu. Nie mogło na nim zabraknąć naszego butiku. Szczególnie, że projekt stuprocentowo spełnia kryteria jakie stawiamy nowym lokalizacjom dla Taranko – podkreśla Gosia Taranko.

W pełnym asortymencie Taranko na Bielanach będą świetnie skrojone sukienki, z których słynie marka, Linia Business, stworzona z myślą o kobiecie w biurze, romantyczne bluzki oraz wysokiej jakości płaszcze. Na półkach znajdzie się również miejsce dla kolekcji butów, które swoim klientkom Taranko oferuje od ubiegłego roku. Obecnie sieć wywodzącej się z Gdańska marki liczy prawie 50 salonów, które znajdują się w centrach handlowych największych miast w kraju.

Galeria Młociny oferuje 76 tys. mkw. GLA

Obiekt o powierzchni handlowej 76 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl