Van Graaf rozwija sieć. Rusza drugi salon w stolicy

23 maja sieć Van Graaf licząca 10 sklepów w Polsce powiększy się o kolejny – drugi w Warszawie. Nowy multibrandowy salon będzie miał 2 tys. mkw. powierzchni handlowej.

– Długo zastanawialiśmy się nad wyborem odpowiedniej lokalizacji w Warszawie, aby otworzyć drugi w stolicy dom mody Van Graaf. Udało się – otwieramy się w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach, która zaistnieje na mapie stolicy nie tylko jako kolejne centrum handlowe, ale także miejsce spotkań oferujące unikatowe możliwości rozrywki i spędzania czasu wolnego – mówi Kamil Kresa, menedżer salonu Van Graaf w Galerii Młociny.

– Nasz nowy salon to sprawdzona recepta na sukces: ogromny wybór marek o różnym profilu – sportowe, casualowe, formalne. To również wyjątkowa architektura obiektu, strefy wypoczynku i profesjonalna obsługa, która sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów – dodaje podekscytowany Kamil Kresa.

Atutem nowego salonu w Galerii Młociny jest przestronne i eleganckie wnętrze zaprojektowane tak, by zapewnić maksymalną wygodę i komfort nawet najbardziej wymagającym klientom. Na dwóch piętrach o łącznej powierzchni 2 tys. metrów kwadratowych miłośnicy mody znajdą starannie wyselekcjonowany asortyment najwyższej jakości, oferowany przez 200 międzynarodowych marek zarówno damskich, jak i męskich, mając do dyspozycji zespół wykwalifikowanych pracowników, służących fachową poradą.

Panie będą mogły wybierać spośród wiosenno-letnich propozycji takich marek jak: adidas Originals, Tommy Hilfiger, Levi’s, Puma czy Superdry lub minimalistycznych kolekcji Calvin Klein Jeans i Esprit. Podobnie jak w warszawskim salonie w Złotych Tarasach, Van Graaf oferuje też unikalne marki dostępne tylko pod szyldem Van Graaf – są to m.in. Marie Lund, Marie Lund Sport, Apriori. Na panów z kolei czekają propozycje od Bossa, Calvina Kleina, Tommy’ego Hilfigera, sportowe kolekcje na co dzień od Tommy Jeans, Superdry, Ellesse czy w końcu eleganckie stylizacje od Finshley&Harding London.

O firmie Van Graaf

Van Graaf to jeden z największych domów mody typu multibrand, oferujący różnorodne kolekcje prestiżowych międzynarodowych marek – doskonałe gatunkowo linie typu basic, najnowszą modę młodzieżową i designerskie kolekcje prosto z wybiegów. W lutym 2016 uruchomiony został sklep internetowy vangraaf.com oferujący różnorodny asortyment produktów i usług. Obecnie pod szyldem sieci działa 17 salonów zlokalizowanych w: Polsce, Austrii, Szwajcarii, Czechach, na Węgrzech oraz na Łotwie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl