Kaufland udostępnił nową usługę dla klientów

kaufland-nowy-sacz

Kaufland inwestuje w ekologię. W maju sieć wzbogaciła się w drugą stację ładowania samochodów elektrycznych. Stacja należąca do GreenWay powstała przy markecie w Nowej Soli. W planach są kolejne.

W 2018 roku w Polsce sprzedało się o 42,5 proc. więcej samochodów elektrycznych niż w roku wcześniejszym. I choć daleko nam jeszcze do Norwegii, w której aż 31,2 proc. wszystkich sprzedanych w ubiegłym roku nowych aut stanowiły pojazdy elektryczne, trudno nie dostrzec tego przyjaznego ekologii trendu, na który reaguje również sieć Kaufland.

Kaufland stawia na ekologię

Nowa stacja GreenWay została uruchomiona na parkingu Kaufland przy ul. Chałubińskiego 2 w Nowej Soli w województwie lubuskim. To już druga stacja GreenWay zlokalizowana przy markecie Kaufland. W związku z faktem, że stacja przechodzi obecnie obowiązkowy dla nowych ładowarek okres testowy, do końca maja można z niej korzystać za darmo. Po tym czasie ładowanie na stacji zlokalizowanej przy popularnej trasie S3 łączącej Szczecin i Wrocław będzie odpłatne, zgodnie z cennikiem GreenWay. By skorzystać z usługi ładowania, należy być zarejestrowanym użytkownikiem. Możliwe jest również jednorazowe ładowanie po dokonaniu uproszczonej rejestracji pozwalającej na dokonanie autoryzacji i płatności.

Udostępnianie stacji ładowania samochodów elektrycznych to jeden z elementów strategii CSR realizowanej przez Kaufland pod hasłem „Działanie robi różnicę“. W jej ramach sieć podejmuje szereg działań mających na celu m.in. promowanie działań proekologicznych.

Do tej pory sieć Kaufland dysponowała jedną stacją GreenWay zlokalizowaną w Suwałkach. W wyniku rozszerzenia współpracy, w 2019 r. przy marketach Kaufland powstanie jeszcze pięć stacji GreenWay.

Sieć sprzedaży Kaufland w Polsce

Wraz z otwarciem dwóch kolejnych sklepów sieć Kaufland posiada już w Polsce 212 marketów. Wyróżnia je szeroka i zróżnicowana oferta, w której klienci znajdą ponad 15 000 produktów, w tym artykuły świeże – owoce i warzywa, pieczywo prosto z pieca, mięso, sery i wędliny dostępne zarówno przy ladzie, jak i w części samoobsługowej.

To wszystko uzupełnia szeroki asortyment artykułów przemysłowych, m.in. tekstyliów, kosmetyków, artykułów dziecięcych, AGD oraz RTV. Kaufland oferuje także bogatą ofertę marek własnych, w tym m.in. certyfikowane produkty K-Bio, artykuły dla wegetarian czy wegan K-take it veggie, a także produkty drogeryjne marki Bevola. W nowo otwartych sklepach klienci mogą skorzystać także z kawomatu Kaufland z preferencyjnymi cenami kawy K-to Go, przygotowanej z mielonych ziaren na miejscu.

W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl