Jean Louis David otwiera 19. salon w Warszawie

Grupa Provalliance Poland Sp. z o.o., która odpowiada za rozwój sieci Jean Louis David w Polsce, realizuje zapowiedziany plan dynamicznej ekspansji. Fryzjersko-kosmetyczna sieć rozwijana jest głównie w prestiżowych centrach handlowych w największych miastach w kraju, dlatego najnowszy salon zadebiutuje w warszawskiej Galerii Młociny. Otwarcie zaplanowano na 23 maja br.

Zgodnie z przyjętą strategią nowootwierane salony mają od 60-80 mkw. – Stawiamy na dobre centra handlowe zlokalizowane w dużych miastach powyżej 300 tys. mieszkańców – mówi dla Retailnet.pl Tomasz Bączyk, członek zarządu Grupy Provalliance Poland. Salon w Galerii Młociny jest 19 salonem sieci w stolicy kraju.

Marka Jean Louis David powstała we Francji w latach 60. XX wieku. Pierwszy salon otwarty został w 1961 roku, na Avenue de Wagram w Paryżu. Dziś sieć salonów Jean Louis David obejmuje ok. 1000 punktów zlokalizowanych w 22 krajach, co czyni ją pierwszą siecią fryzjerską w Europie i drugą w skali globu. Oferta salonów skierowana jest do osób o wysokich wymaganiach, które poszukują luksusowych usług. W Polsce za rozwój sieci Jean Louis David odpowiada Provalliance Poland Sp. z o.o. Obecnie obejmuje ona ponad 70 punktów.

Od 2008 roku do Grupy Provalliance Poland należy także sieć salonów LovelyLook. Historia tej marki sięga roku 1997. Początkowo salony działały pod marką Essanelle, ale w roku 2002 marka uległa zmianie na Lovely Look. Provalliance Poland systematycznie modernizuje i rebrandinguje te salony zmieniając ich szyldy na Jean Louis David.

Dogodna lokalizacja

Galeria Młociny powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów. Obiekt o powierzchni handlowej 76 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl